AD
AD
AD

လက္ရွိဘဝကို စိတ္ပ်က္ညည္းေငြ႕ေနတဲဲ႔သူ ဘယ္ႏွေယာက္ရွိမလဲ။ ေန႕စဥ္မေျပာင္းလဲတဲ႔ အလုပ္ခ်ိန္၊ ညည္းေငြ႕ဖို႔ေကာင္းတဲ႔ အလုပ္ပတ္ဝန္းက်င္၊ တစ္လ တစ္လ ရွာသမွ်ပိုက္ဆံက ေနစရိတ္၊ စားစရိတ္ထဲမွာ ပါသြား၊ ပိုက္ဆံလိုလို႔ ပိုက္ဆံေခ်း၊ လစာထုတ္ေတာ႔ ျပန္ဆပ္ ဆိုတဲ႔ အေၾကြးသံသရာထဲမွာလည္ နဲ႔ ဘဝက ညည္းေငြ႕စရာ ေကာင္းလာတတ္ပါတယ္။

play

 

ဒီလို ညည္းေငြ႕ဖြယ္ဘဝကို ေျပာင္းလဲပစ္ဖို႔ သိပ္အမ်ားႀကီး မလိုပါဘူး။ ေအာက္ေဖာ္ျပပါ အခ်က္ (၆) ခ်က္ကို လိုက္နာၿပီး ကိုယ္စိတ္ႏွလံုး လန္းဆန္းတက္ၾကြလာေအာင္ ေျပာင္းလဲပစ္လို႔ရပါတယ္။ မိမိရဲ႕ ဘဝအေပၚ ရႈျမင္ပံု ေျပာင္းလဲသြားတာနဲ႔အမွ် ဘဝကိုယ္ႏႈိက္ကလည္း လိုက္ပါ ေျပာင္းလဲလာပါလိမ္႔မယ္။

၁။ အိပ္ယာေစာေစာထပါ

play
 

အိပ္ယာေစာေစာထျခင္းက စိတ္ကိုၾကည္လင္လန္းဆန္းေစျပီး မနက္ခင္းရဲ႕တိတ္ဆိတ္မႈနဲ႔ ျငိမ္းခ်မ္းမႈကို အျပည္႔အဝခံစား ရေစပါတယ္။ ဉာဥ္႔နက္သန္းေခါင္ထိ အလုပ္လုပ္တတ္သူေတြဆိုရင္ ညဘက္ကိုေစာေစာအိပ္ျပီး မနက္ေစာေစာထ အလုပ္လုပ္ ၾကည္႔လိုက္ပါ။

တိတ္ဆိတ္မႈနဲ႔ ျငိမ္းခ်မ္းမႈကို အျပည္႔အဝရရွိႏိုင္တဲ႔အျပင္ လုပ္ရည္ကိုင္ရည္လည္း ပိုတက္လာတာ ေတြ႕ရွိရမွာပါ။ တစ္ခါတေလ ကိုယ္မျမင္မိတဲ႔ ရႈေထာင္႔သစ္ေတြကိုေတာင္ ေတြ႕ရွိရႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး မနက္ေစာေစာထျခင္းက အာရံုစူးစိုက္မႈကိုလည္း ျမင္႔တက္လာေစပါတယ္။

၂။ သံပုရာရည္ ေႏြးေႏြးေလးတစ္ခြက္ေသာက္ပါ

play
 

မနက္အိပ္ယာ ႏိုးႏိုးခ်င္း သံပုရာရည္ေႏြးေႏြးေလးတစ္ခြက္ ေသာက္လိုက္ျခင္းက လူ႕ခႏၶာကိုယ္အတြက္ေတာ႔ တစ္ေန႕တာကို စတင္ရာမွာ အေကာင္းဆံုးစတင္ျခင္းပါပဲ။ ေရေႏြးအျဖဴထဲမွာ သံပုရာသီးတစ္စိတ္ေလာက္ ညွစ္ထည္႔ထားတဲ႔ သံပုရာရည္က ခႏၶာကိုယ္ အတြင္းကလီဇာေတြကို ေကာင္းမြန္စြာ အလုပ္လုပ္ႏိုင္ေစဖို႔အတြက္ ႏႈိးေဆာ္ေပးလိုက္တဲ႔ ေခ်ာဆီလိုပါပဲ။

သံပုရာရည္က အစာေျခအဂၤါစနစ္ထဲကို ဝင္လာမယ္႔ အစားအစာေတြ အဝင္ေခ်ာေအာင္လည္း ကူညီေပးပါတယ္။ ခ်ဥ္တဲ႔အရသာကို မၾကိဳက္ရင္ ပ်ားရည္ေလး နည္းနည္းထည္႔ေသာက္လို႔လည္း ရပါတယ္။

၃။ ကိုယ္ကာယ ေလ႔က်င္႔ခန္းေတြ လုပ္ေပးပါ

play
 

မနက္ခင္းအခ်ိန္မွာ ၾကြက္သားေတြကို သြက္လက္ေစဖို႔ ေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ေပးျခင္းက မလႊဲမေသြလုပ္ေဆာင္သင္႔တဲ႔ အေလ႔အထ တစ္ခုပါပဲ။ မိမိႏွစ္သက္ရာ ကိုယ္ကာယေလ႔က်င္႔ခန္း တစ္ခုခု (အေျပး၊ ေရကူး၊ ေယာဂ) ကို ေရြးခ်ယ္လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ပါတယ္။

ကိုယ္ကာယေလ႔က်င္႔ခန္းေတြ လုပ္ေပးျခင္းက ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကို ထိန္းသိမ္းေပးသလို ကိုယ္ရည္ကိုလည္း စစ္ေစပါတယ္။ အခုေလာေလာဆယ္ မနက္ခင္းအခ်ိန္မွာ ေလ႔က်င္႔ခန္းေတြ မလုပ္ျဖစ္ေသးဘူးဆိုရင္ အခုပဲစမ္းလုပ္ၾကည္႔ဖို႔ အၾကံေပးခ်င္ပါတယ္။ သိသာတဲ႔ေျပာင္းလဲမႈကို ေတြ႕ျမင္ရမွာပါ။

 

၄။ လွ်ာကို သန္႔ရွင္းေပးပါ

မနက္ပိုင္းမွာ လွ်ာကိုသန္႔ရွင္းေရးလုပ္ေပးျခင္းက အာပုပ္နံ႕ေတြ၊ အစာၾကြင္းအစာက်န္ေတြကို သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ေပးရာလည္း ေရာက္ပါတယ္။ ေနာက္ျပီး အဲဒီလိုလုပ္ေပးျခင္းက အိပ္စက္ျခင္းနဲ႔ အျပည္႔အဝ ႏိုးထျခင္းၾကားက အသြင္ကူးေျပာင္းမႈ ျဖစ္စဥ္ကိုလည္း ပိုမိုျမန္ဆန္ေစပါတယ္။ ဒါ႔အျပင္ လွ်ာကိုသန္႔ရွင္းေရးလုပ္ေပးျခင္းျဖင္႔ အစားအစာေတြရဲ႕အရသာကို ပိုမိုခံစားႏိုင္ေစပါတယ္။

၅။ စိတ္ကိုရႊင္လန္းေစတဲ႔ သီခ်င္းေတြကိုနားဆင္ပါ

play
 

မနက္ခင္းေတြကို မိမိအႏွစ္သက္ဆံုး၊ စိတ္ကိုလန္းဆန္း တက္ၾကြေစတဲ႔ သီခ်င္းသံေတြနဲ႔ စတင္လိုက္ျခင္းက တစ္ေန႕တာ ေအာင္ျမင္မႈဆီကို ဦးတည္ႏိုင္တဲ႔ အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းတစ္ခုပါပဲ။ ဂီတဆိုတာက ႏွလံုးသားကို ႏူးညံ႕ေစတဲ႔၊ ဦးေႏွာက္ကို လႈံ႕ေဆာ္ေပးႏိုင္တဲ႔ အႏုပညာတစ္မ်ိဳးဆိုေတာ႔ တစ္ေန႕တာအတြက္ ေမွ်ာ္လင္႔ျခင္းေတြကို ေပးစြမ္းႏိုင္ပါတယ္။

၆။ မိနစ္အနည္းငယ္ေလာက္ တရားထိုင္ပါ

မနက္ခင္းလို ဆိတ္ျငိမ္္တဲ႔ အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ တရားထိုင္ျခင္းေလာက္ စိတ္အာရံုစူးစိုက္မႈကို ရရွိေစႏိုင္တာ မရွိေတာ႔ပါဘူး။ အဲဒီလို အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ တရားထိုင္ျပီး သမာဓိကုိ ေဆာက္တည္တာက တစ္ေန႕တာ လုပ္ငန္းေဆာင္တာေတြကို ပိုမိုအဆင္ေျပေခ်ာေမြ႕ ေစႏိုင္ပါတယ္။ အသက္ရွဴသြင္း၊ ရွဴထုတ္ကိုေစာင္႔ၾကည္႔တဲ႔နည္းလမ္းတစ္ခုတည္းမွ မဟုတ္ပါဘူး။ မိမိနဲ႔ကိုက္ညီမႈရွိမယ္႔ နည္းလမ္းကို အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။ အဓိက ကေတာ႔ သမာဓိကိုတည္ေဆာက္ဖို႔ပါပဲ။

Source: Lisa

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
More From

Lifestyle

AD