အလုပ္ထဲမွာ အိပ္ငိုက္လို႔ အထက္လူႀကီး ဆူတာ၊ ေငါက္တာကို ခံရဖူးပါသလား။ ဒါဆိုရင္ ဒီလိုၾကံဳဖူးတာ သင္တစ္ေယာက္တည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ေခတ္အဆက္ဆက္မွာ အလုပ္ခ်ိန္မွာ အိပ္ငိုက္ျခင္း၊ ခုိးအိပ္ေနျခင္းကို အပ်င္းႀကီးတယ္၊ အလုပ္မွာအပါးခိုတယ္လို႔ သတ္မွတ္ထားၾကပါတယ္။ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ေန႔လည္ေန႔ခင္းဘက္မွာ တေရးတေမာအိပ္ျခင္းဟာ မွတ္ဉာဏ္စြမ္းရည္နဲ႔ သင္ယူႏိုင္စြမ္းကို ျမင့္တက္ေစပါတယ္။

play

 

ဥေရာပတိုက္သားေတြဟာ ေန႔လည္ေန႔ခင္း တေရးတေမာအိပ္စက္ျခင္းကို ျပဳလုပ္လာခဲ့ၾကတာ ႏွစ္ရာနဲ႔ခ်ီေနပါၿပီ။ ဒါေပမယ့္ ဒီဘက္ေခတ္မွာေတာ့ ေန႔ခင္းေန႔လည္ တေရးတေမာအိပ္စက္ျခင္းရဲ႕ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကို မသိၾကပါဘူး ဒါမွမဟုတ္ သိရင္ေတာင္ လက္ေတြ႕အသံုးခ်တဲ့သူ နည္းပါတယ္။

ကံအားေလ်ာ္စြာပဲ သိပၸံပညာက ပ်င္းရိထံုထိုင္းျခင္းနဲ႔ တေရးတေမာ အနားယူျခင္းၾကားက ကြဲျပားမႈကိုထင္ရွားေအာင္ သက္ေသျပေနပါတယ္။ Colorado Boulder တကၠသိုလ္က သုေတသနတစ္ခုရဲ႕အဆိုအရေတာ့ ေန႔ခင္းဘက္မွာ တေရးတေမာ မအိပ္တတ္တဲ့ ကေလးေတြဟာ စိတ္ေသာကပိုမ်ားတယ္။ စာမလိုက္ႏိုင္ဘူး။ ေနာက္ၿပီး တေရးတေမာအိပ္တတ္တဲ့ တျခားအတန္းေဖာ္ေတြေလာက္ ျပႆနာေျဖရွင္းရာမွာ ဉာဏ္မသြက္တာကို ေတြ႕ရွိရပါတယ္။

play

 

အဲဒီသာဓကဟာ အရြယ္ေရာက္ပုဂၢိဳလ္ေတြမွာလည္း တူတူပါပဲ။ ေန႔လည္ေန႔ခင္း အိပ္စက္အနားယူ တတ္သူေတြဟာ လုပ္ရည္ကိုင္ရည္လည္း ပိုေကာင္းၿပီး ျဖတ္ထိုးဉာဏ္လည္း ပိုေကာင္းတာကို ေတြ႕ရွိရပါတယ္။

ကြန္ပ်ဴတာေတြ reboot ခ်ဖို႔ လိုအပ္သလိုမ်ိဳး၊ ေမာ္ေတာ္ကားေတြ အင္ဂ်င္ဝိုင္လဲေပးဖို႔ လိုသလိုမ်ိဳး ကြ်န္ေတာ္တို႔ဦးေႏွာက္ကိုလည္း ခဏေလာက္အနားေပးဖို႔ လိုပါတယ္။ ဒါမွသာ ဦးေႏွာက္ဟာ သူ႔ထဲက သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကို အသံုးက်တဲ့အခ်က္အလက္၊ အသံုးမက်တဲ႔ အခ်က္အလက္ဆိုၿပီး ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာႏိုင္ၿပီး စြမ္းေဆာင္ရည္လည္း ပိုျမင့္လာမွာပါ။

ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာအိပ္သင့္လဲ

play
 

သိပၸံပညာက ဆိုထားတာကေတာ့ တစ္ရက္ကို (၁၀) မိနစ္၊ မိနစ္ (၂၀) ခန္႔ရေအာင္ အိပ္ျခင္းဟာ ဦးေႏွာက္ကို လုပ္ေဆာင္ရည္ ျမွင့္တင္ေပးဖို႔အတြက္ေတာ့ လိုအပ္တာထက္ပိုတဲ့ အခ်ိန္ပါပဲတဲ့။ အဲဒီထက္ပိုၾကာရင္ေတာ့ လူကအိပ္ေရးမဝျဖစ္ၿပီး ႏုန္းခ်ိသြားတတ္ပါတယ္။ မိနစ္ (၃၀) အိပ္မိရင္ မိနစ္ (၃၀) ေလာက္ ေခါင္းကိုက္ေဝဒနာကို ျပန္ခံစားရပါလိမ့္မယ္။

ဒါေပမယ့္ အခ်ိန္ရလို႔ မိနစ္ (၆၀) (တစ္နာရီ) ေလာက္ၾကာေအာင္ အိပ္ေပးမယ္ဆိုရင္လည္း အခ်ိန္တိုမွတ္ဉာဏ္အတြက္ အက်ိဳးရွိေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ညဘက္မွာ အိပ္ေရးမဝခဲ့ဘူးဆိုရင္ သုေတသီေတြက ေန႔ခင္းဘက္မွာ တေရးတေမာျပန္အိပ္ေပးဖို႔ တိုက္တြန္းၾကတာျဖစ္ပါတယ္။

ပံုမွန္တေရးတေမာ အိပ္စက္သူေတြဟာ သူတို႔ရဲ႕ေန႔လည္ေန႔ခင္း အိပ္စက္ျခင္းရဲ႕ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကို သိရွိၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ လုပ္ငန္းခြင္တိုးတက္မႈကို ေရွးရႈၿပီး ရံုးတိုင္း၊ ကုမၼဏီတိုင္းမွာ ဒီအေလ့အက်င့္ေကာင္းေလးကို လိုက္နာၾကရင္ ပိုေကာင္းမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ မိမိရဲ႕လုပ္ရည္ကိုင္ရည္ေတြ က်ေနတယ္လို႔ထင္ရင္ စားပြဲခံုေပၚကိုသာေခါင္းတင္ၿပီး တေရးတေမာေလာက္ အိပ္စက္လိုက္ပါ။ ေနာက္ (၁၀) မိနစ္ေလာက္ၾကာလို႔ ႏိုးလာရင္ ဦးေႏွာက္က ပိုမိုဖ်တ္လတ္ေနတာကို ျမင္ေတြ႕ရမွာပါ။

Source: Standardnews

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video