AD
AD
AD

ေဆာင္းတြင္းမနက္ေစာေစာေတြမွာ ေရခ်ိဳးခါနီးဆို အရမ္းေတြေဝရပါတယ္။ ေရေႏြးစပ္ခ်ိဳးရင္ေကာင္းမလား။ ေရေအးေအးကိုပဲ ဒီတိုင္းေခါင္းေလာင္းခ်ိဳးရင္ ေကာင္းမလားဆိုၿပီး ေတြးရတာပါ။ တကယ္ေတာ့ ဒီေရြးခ်ယ္မႈက ခက္ခဲရတာက ႏွစ္မ်ိဳးစလံုးမွာ မတူညီတဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြ ရွိလို႔ပါပဲ။

play

 

ရာသီဥတု၊ အသက္အရြယ္၊ အေလ့အထ၊ ေရာဂါ အစရွိတဲ့ အခ်က္ေတြကိုပါ ထည့္သြင္းစဥ္းစားရမွာ ျဖစ္ေပမယ့္ ေရေအးနဲ႔ ေရခ်ိဳးရမလား။ ေရေႏြးနဲ႔ ေရခ်ိဳးရမလား ဆံုးျဖတ္ႏိုင္ေအာင္လို႔ သူတို႔ရဲ႔ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကို ေဖာ္ျပေပးလို္က္ပါတယ္ေနာ္။

၁။ ေရေအးနဲ႔ ေရခ်ိဳးမယ္ဆိုရင္

play
 

ေရေအးနဲ႔ေရခ်ိဳးျခင္းက အာရံုေၾကာထိပ္ေလးေတြကို ႏႈိးဆြေပးႏိုင္ၿပီး မနက္ခင္းအခ်ိန္မွာ လန္းဆန္းထၾကြေနေအာင္ ဖန္တီးေပးႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ေရေအးနဲ႔ေရခ်ိဳးျခင္းက နာရီေပါင္းမ်ားစြာ အိပ္စက္ထားလို႔ ေလးလံထိုင္းမႈိင္းေနတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ကိုပါ ျပန္လည္ႏိုးၾကားလာေစႏိုင္ပါတယ္။ ေရေအးနဲ႔ေရခ်ိဳးျခင္းဟာ ဘီတာအန္ေဒၚလ္ဖင္လို႔ေခၚတဲ့ (beta-endorphins) စိတ္က်ေရာဂါကို တိုက္ဖ်က္ႏိုင္တဲ့ ဓာတုပစၥည္းေတြကို ထြက္လာေစႏိုင္တဲ့အတြက္ စိတ္က်ေရာဂါကုသဖို႔နဲ႔ မနက္အခ်ိန္မွာ တက္ၾကြလန္းဆန္းေနေစဖို႔ ကူညီေပးပါတယ္။

ေလ့လာမႈေတြအရေတာ့ ေရေအးနဲ႔ေရခ်ိဳးျခင္းဟာ အမ်ိဳးသားေတြမွာ လိင္ပိုင္းဆိုင္ရာ က်န္းမာေရးကို ပိုမိုေကာင္းမြန္လာေစၿပီး testosterone လို႔ေခၚတဲ့ က်ားေဟာ္မုန္းကိုလည္း လႈံ႕ေဆာ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ေရေအးနဲ႔ ေရခ်ိဳးျခင္းဟာ အဆုတ္လုပ္ေဆာင္မႈကိုလည္း အားေကာင္းလာေစႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးတစ္ခုကေတာ့ ေရေအးနဲ႔ေရခ်ိဳးျခင္းျဖင့္ ခႏၶာကိုယ္ထဲက ခုခံအားစနစ္ေတြကို လႈံ႕ေဆာ္ေပးႏိုင္ၿပီး ကူးစက္ေရာဂါပိုးေတြကို တိုက္ဖ်က္ဖို႔အတြက္ ဆဲလ္ထုတ္လုပ္မႈေတြကို ျမွင့္တင္ေပးႏိုင္ပါတယ္။

၂။ ေရေႏြးနဲ႔ေရခ်ိဳးမယ္ဆိုရင္

play
 

ေရေႏြးဟာ ခႏၶာကိုယ္မွာ ကပ္ညိေနတဲ့ မျမင္ႏိုင္တဲ့ ပိုးမႊားေတြနဲ႔ ကူးစက္ေရာဂါပိုးေတြကို ပိုၿပီးေသေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေရေႏြးနဲ႔ေရခ်ိဳးျခင္းက ခႏၶာကိုယ္ကို ပိုၿပီးစင္ၾကယ္ေစပါတယ္။ ေလ့လာမႈေတြအရေတာ့ ေရေႏြးနဲ႔ေရခ်ိဳးျခင္းဟာ ၾကြက္သားေတြကို ေပါ့ပါးဖ်တ္လတ္ေစၿပီး ၾကြက္သားနာက်င္မႈေတြကို သက္သာေလ်ာ့ပါးေစဖို႔လည္း ကူညီေပးႏိုင္ပါတယ္။

ေရေႏြးနဲ႔ေရခ်ိဳးျခင္းဟာ ခႏၶာကိုယ္ထဲက သၾကားဓာတ္ေတြကိုလည္း ေလ်ာ့နည္းေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဆီးခ်ိဳသမားေတြအတြက္ သင့္ေလ်ာ္တဲ့ အေလ့အထတစ္ခုပါ။ အေအးမိ၊ ေခ်ာင္းဆိုးေဝဒနာရွင္ေတြကို ေရေႏြးနဲ႔ ေရခ်ိဳးေပးမယ္ဆိုရင္ အသက္ရွဴ လမ္းေၾကာင္းကို ရွင္းလင္းေပးသလို လည္ေခါင္းနဲ႔ႏွာေခါင္းမွာ ပိတ္ဆို႔ေနတဲ့ အက်ိအခြ်ဲေတြကိုလည္း ရွင္းလင္းေပးပါတယ္။

ႏွစ္မ်ိဳးစလံုးမွာ သူ႔ေကာင္းက်ိဳးနဲ႔သူ ရွိတဲ့အတြက္ မိမိရဲ႕လိုအပ္ခ်က္ေပၚ မူတည္ၿပီး အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။ ဥပမာ မနက္ရံုးသြားခါနီးဆို ေရေအးနဲ႔ေရခ်ိဳးၿပီး ရံုးကျပန္လာရင္ ေရေႏြးနဲ႔ ေရခ်ိဳးသလိုမ်ိဳးေပါ့။ အသက္အရြယ္၊ က်န္းမာေရး၊ ဥတုရာသီစတဲ့ အခ်က္ေတြကုိလည္း ထည့္သြင္းစဥ္းစားသင့္ပါတယ္။

Source: Stylecraze

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
More From

Lifestyle


AD