Beauty & Fashion: တစ္ပတ္အတြင္း ဗုိက္အဆီက်နည္း

ေသခ်ာအာ႐ံုစိုက္ၿပီး ဇြဲလံုလရွိရွိနဲ႔ ျပဳလုပ္မယ္ဆုိရင္ ဗုိက္ခ်ပ္ၿပီး က်န္းမာတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ကို ပိုင္ဆုိင္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

အာဟာရနဲ႔ ခႏၶာကိုယ္ၾကံခိုင္ေရး ေလ့က်င့္ေပးသူေတြ ေျပာျပေပးတဲ့ တစ္ပတ္အတြင္း ဗုိက္အဆီက်ႏုိင္မယ့္ ထိေရာက္တဲ့နည္းလမ္းရွိတဲ့အတြက္ အခ်ိန္တုိအတြင္းမွာ သင့္ပံုစံကို ေျပာင္းလဲႏုိင္ပါၿပီ။

မိုးလင္းကေန မိုးခ်ဳပ္တဲ့အထိ ဒီအခ်က္ေလးေတြကို လုိက္နာမယ္ဆုိရင္ သင့္ရဲ႕ခါးအရြယ္အစားက်ဆင္းပါလိမ့္မယ္။

၁။ မနက္အိပ္ရာထတာနဲ႔ လီမြန္ရည္တစ္ခြက္ေသာက္ပါ။

play

 

လီမြန္သီးတစ္လံုးကို ေရေႏြးေႏြးထဲကို ညႇစ္ခ်ၿပီး လီမြန္ရည္ေဖ်ာ္ကို ေဖ်ာ္ရပါမယ္။

၂။ ေရဓာတ္အျမဲျဖည့္တင္းပါ

play

 

တစ္ေန႔ကို ေရ ၈ ခြက္ အနည္းဆံုး ေသာက္ပါ။ ေရကို ဒီအတုိင္းမေသာက္ခ်င္ရင္ ေရထဲကို လီမြန္၊ သခြားနဲ႔ ပူစီနံထည့္ၿပီး ေသာက္သံုးႏုိင္ပါတယ္။

ေရ ၁၂ ခြက္ထည့္ထားတဲ့ ဗူးထဲကို လီမြန္ ၂ ခ်ပ္ သံုးခ်ပ္၊ သခြားသီး ခပ္လတ္လတ္တစ္လံုးကို ပူစီနံ ၁၀ ရြက္ထည့္ၿပီး ေမႊပါ။ မေသာက္ခင္ ေရခဲသတၱာထဲမွာ ၄ နာရီထည့္ထားပါ။

၃။ တက္တက္ၾကြၾကြေနၿပီး ေလေကာင္းေလသန္႔႐ွဴပါ

play

 

မနက္ခင္းမွာ နာရီဝက္ကေန တစ္နာရီအၾကာ ဖြဖြေျပးျခင္း ဒါမွမဟုတ္ လမ္းေလွ်ာက္ျခင္းဟာ သင့္စိတ္ကို လန္းဆန္းေစပါတယ္။ ကယ္လုိရီေတြ ေလာင္ကၽြမ္းဖုိ႔အတြက္ အနည္းဆံုး တစ္ေန႔ကို ေျခလွမ္းေပါင္း တစ္ေသာင္း ရွိဖို႔လိုပါတယ္။

၄။ ဗုိက္အဆီက်ေစမယ့္ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ပါ

play

 

အိပ္ထမတင္ေလ့က်င့္ခန္းကို ပင္ပန္းသည္အထိ လုပ္ပါ။ ပထမ ရက္မွာ  အခါ ၂၀ ဒုတိယရက္မွာ အခါ ၃၀ စသျဖင့္ တစ္ရက္ ၁၀ ႀကိမ္ တုိးတိုးလုပ္ၿပီး အမ်ားဆံုး အခါ ၆၀ အထိ လုပ္ႏုိင္ပါတယ္။

၅။ က်န္းမာေရးနဲ႔ ညီညြတ္တဲ့ အစားအစာေတြစားပါ

play

 

အာလူးေၾကာ္လိုမ်ဳိး အေၾကာ္စာေတြနဲ႔ အဆီမ်ားတဲ့ အစားအစာေတြကို ေရွာင္ဖို႔လိုပါတယ္။ အသီးအရြက္နဲ႔ ငါးကို မ်ားမ်ားစားေပးပါ။

Source & Photos : Life

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား