Beauty & Fashion: ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ျပီးေနာက္ပိုင္း နဂိုခႏၶာကိုယ္ ျပန္ရခ်င္တယ္ဆိုရင္

ကေလးႏို႔တုိက္ရင္ တစ္ေန႔ကို ကယ္လိုရီ ၃၀၀ ကေန ၄၀၀ ခန္႔က်ပါတယ္။

play

 

၁ - အစား

ကၽြမ္းက်င္သူေတြရဲ႕ အဆုိအရ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးဟာ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေနစဥ္အတြင္း မူလ ခႏၶာကိုယ္အေလးခ်ိန္ထက္ ၁၅ ေပါင္ကေန ၃၅ ေပါင္ထိ ဝိတ္တက္သင့္ပါတယ္။ အဆီမ်ားတဲ့ အစားအစာေတြကို အလြန္အကၽြံစားျခင္းမ်ိဳး သတိထားပါ။ ေသြးသားတကယ္ေတာင္းမွ စားသင့္ပါတယ္။

play

 

၂ - ဒါေတြမလုပ္နဲ႔

ေမြးဖြားျပီးျပီးျခင္း ဝိတ္ျပန္က်တာမ်ိဳးေတာ့ မေမွ်ာ္လင့္ပါနဲ႔။ ခႏၶာကုိယ္နဂိုအေျခအေနကို ျပန္သြားေနတဲ့ အခ်ိန္ကာလတစ္ခုရွိပါတယ္။ ဒီလိုအခ်ိန္ဟာ ေမြးျပီးျပီးျခင္း ၁၂ ပတ္နဲ႔ ၁၂ ပတ္အထက္ ၾကာတတ္ပါတယ္။ ေမြးျပီးျပီးခ်င္း ျပင္းထန္တဲ့ေလ့က်င့္ခန္းေတြ လုပ္တာ၊အစားေရွာင္တာမ်ိဳးေတြကို မလုပ္ပါနဲ႔။

၃ - ႏို႔တုိက္ပါ

ကေလးကို ႏို႔တိုက္ေကၽြးတာမ်ိဳး လုပ္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္စဥ္ရရွိခဲ့တဲ့ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကိုလည္း က်ေစပါတယ္။ မိခင္ႏုိ႔ေသာက္ရတာေၾကာင့္ ကေလးလည္း ပိုက်န္းမာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကေလးႏို႔တုိက္ရင္ ခႏၶာကိုယ္မွာ တစ္ေန႔ကို ကယ္လိုရီ ၃၀၀ ကေန ၄၀၀ ခန္႔က်ပါတယ္။

play

 

၄ - ေလ့က်င့္ခန္း

ေမြးဖြားျပီးေနာက္ပိုင္း လုပ္ရတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းမ်ိဳးေတြ ရွိပါတယ္။ ဒီလိုေလ့က်င့္ခန္းေတြဟာ သင္ခႏၶာကိုယ္ဖြဲ႕စည္းပံုကို ျပန္မွန္ေစျပီး ေရရွည္မွာလည္း ခႏၶာကိုယ္ကို အမ်ားၾကီးလွပေစပါတယ္။

Photos & Source: Lifehack

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား