Beauty & Fashion: ေပါင္တံသြယ္လ်ေစဖို႔ ၃ မိနစ္ေလ့က်င့္ခန္း

အခ်ိန္သိပ္မေပးရတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၁ - V ပံုစံ

play

 

ေျခေထာက္ကို ပံုပါအတုိင္းဆန္႔ျပီး ေခါင္းနဲ႔ ေျခေထာက္နဲ႔ ထိေပးပါ။ ခႏၶာကိုယ္ကို ေျခေထာက္နဲ႔ ထိပ္ကပ္ေနဖို႔အတြက္ လက္နဲ႔အားယူျပီး လုပ္လို႔ရပါတယ္။ ထိကပ္ေနတဲ့အခ်ိန္ကို ၅ စကၠန္႔ကေန ၁၅ စကၠန္႔ၾကား ထားသင့္ပါတယ္။

၂ - ေျခခြဲ

play

 

ခႏၶာကိုယ္ကို ပက္လက္လွန္ထားျပီး ေျခေထာင္ႏွစ္ေခ်ာင္းကို ေထာင္ထားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လက္ႏွစ္ဖက္ကိုေတာ့ ၾကမ္းျပင္မွာ ကပ္ထားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကိုေတာ့ ေဘးႏွစ္ဖက္ကို ကားလိုက္၊ ျပန္စုလိုက္ လုပ္ေပးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

၃ - ဝမ္းလ်ားေမွာက္

play

 

ဝမ္းလ်ားေမွာက္ထားျပီး ေမးေစ့နဲ႔ ေျခေခ်ာင္းထိပ္ေတြက ၾကမ္းျပင္ကို ထိထားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လက္ႏွစ္ဖက္ကို ေရွ႕ကို ဆန္႔ထုတ္ႏုိင္သေလာက္ ထုတ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ျပီးရင္ေတာ့ ညာဘက္လက္နဲ႔ ဘယ္ဘက္လက္ကို ေျမႇာက္ထားျပီး သံုးစကၠန္႔ေလာက္ေနရမွာျဖစ္ပါတယ္။

play

 

အဆုိပါပံုစံအတုိင္းပဲ ဘယ္ဘက္လက္နဲ႔ ညာဘက္ေျခေထာက္ကို ေျမႇာက္ေပးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုပံုစံအတုိင္း ငါးၾကိမ္ေလာက္လုပ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

Photos & Source: Lifehack

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား