Beauty & Fashion: ဝိတ္ခ်ေနသူေတြအတြက္ အစားအေသာက္နဲ႔ပတ္သက္လို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ လွည့္စားနည္း (၃) မ်ိဳး

, updated

ကိုယ္စားမယ့္အစားအစာနဲ႔ မတူတဲ့ ပန္းကန္ျပားအေရာင္မ်ိဳးကို ေရြးပါ။

play

 

၁ - ထမင္းမစားခင္ ေရေသာက္ပါ

ဒါကေတာ့ လူတုိင္းသိတဲ့နည္းတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ထမင္းမစားခင္ေရေသာက္လိုက္တာေၾကာင့္ ထမင္းအစားနည္းသြားပါတယ္။

၂ - အေရာင္

play

 

ဒါကေတာ့ အေရာင္နဲ႔လွည့္စားတာျဖစ္ပါတယ္။ သင္စားမယ့္ ထမင္းပန္းကန္ဟာ အျဖဴမဟုတ္ဘဲ အနီေရာင္၊ အျပာေရာင္ စတဲ့အေရာင္နဲ႔ ပန္းကန္ျဖစ္သင့္ပါတယ္။ ေလ့လာခ်က္တစ္ခုအရ ကိုယ္စားမယ့္အစာနဲ႔ မတူတဲ့ ပန္းကန္ျပားအေရာင္မ်ိဳးကို အသံုးျပဳျပီး စားျခင္းဟာ အစားနည္းသြားေစပါတယ္။

၃ - မစားခင္နမ္းၾကည့္

play

 

အစားအေသာက္ကို စားတဲ့အခါ အာရုံငါးပါးနဲ႔ပါ အလုပ္လုပ္ေနတာျဖစ္ပါတယ္။  အနံ႔ျပင္းတဲ့ အစားအစာေတြကို လူေတြက သာမန္ထက္ေလ်ာ့စားၾကတယ္လို႔ သုေတသနတစ္ခုက ဆုိပါတယ္။ အစားအေသာက္တစ္ခုကို ခံတြင္းက မထိေတြ႕ခင္ အရင္ဆံုးနမ္းရႈိက္ျပီး စားတဲ့အခါ သာမန္ထက္ေလ်ာ့စားျဖစ္ပါတယ္။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား