Lifestyle: Facebook ေၾကာ္ျငာကိုျမင္ျပီး သင္႔ဆုိင္ကို Customer ရရွိေအာင္လုပ္နိုင္မယ့္ နည္းလမ္းမ်ား

Facebook မွာေၾကာ္ျငာလုပ္တဲ႔အခါ အသက္အရြယ္အားျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ စိတ္၀င္စားမႈအားျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း ပစ္မွတ္ထားျပီးေၾက္ာျငာလို႕ရပါတယ္။

play

 

(၁) Target ကိုတိတိက်က်ေရြးပါ။

Facebook မွာေၾကာ္ျငာလုပ္တဲ႔အခါ အသက္အရြယ္အားျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ စိတ္၀င္စားမႈအားျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း ပစ္မွတ္ထားျပီးေၾက္ာျငာလို႕ရပါတယ္။(ဥပမာ - သင့္အေနနဲ႕ဖုန္းဆိုင္ဖြင့္ထားတယ္ဆိုရင္ ဖုန္းနဲ႕ပတ္သက္ျပီး အမ်ားဆံုးစိတ္၀င္စားနိုင္မယ့္ သူေတြဖုန္းခဏခဏလဲတဲ႔သူေတြ၊ (လူငယ္ေတြ အသက္ 18 နွစ္ကေန 38 အတြင္း)လူေတြကို အဓိကထား Tareget လုပ္သင္႔ပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ဆို္င္ေတြက ဒီအခ်က္ကုိ သတိမထားမိဘဲ အသက္ ၁၈ နွစ္ကေန ၆၀ အထိ လူအားလံုးကို Target လုပ္လိုက္တဲ႔အခါ ေရြးခ်ယ္လုိ္က္တဲ႔ Target ကက်ယ္သြားျပီး ကိုယ္႕ရဲ႕ပစၥည္းကုိ စိတ္မ၀င္စားတဲ႔သူေတြကို သြားျပမိတဲ႔အခါ ေၾကာ္ျငာမထိေရာက္တာမ်ိဳးေတြ ျဖစ္ေပၚတတ္ပါတယ္။

(၂) ေနရာေဒသ (Location) အလိုက္ ေရြးခ်ယ္ျပီးေၾကာ္ျငာပါ။

Location ေရြးတဲ႔အခါမွာလည္း ကိုယ္ပစ္မွတ္ထားတဲ႔ေနရာေဒသအလိုက္ အနည္းဆံုး10 မိုင္အထိ ေရြးခ်ယ္ျပီး ေၾကာျငာလို႕ရပါတယ္။(ဥပမာ - လသာကစားေသာက္ဆိုင္ဆိုရင္ 10 မိုင္၀န္းက်င္ကို ျပတာထက္ 3မိုင္ပတ္၀န္းက်င္ေလာက္ကိုပဲ ေရြးခ်ယ္ျပီး သင့္ေၾကာ္ျငာကို ျပေပးနို္င္မယ္ဆိုရင္ ေၾကာ္ျငာကိုျမင္ျပီး ဆိုင္ကို Customers ေရာက္ေအာင္ျပေပးနို္င္တဲ႔ႏႈန္း ပိုျမင့္လာေစပါတယ္။ လက္ရွိမွာေတာ့ Facebook က 10 မိုင္ထိပဲေၾကာ္ျငာလို႕ရေပမယ္႔ အျခား Facebook Advertising Platform- Real Results လိုမ်ိဳးေတြမွာေတာ့ အေသးစိတ္(3 မုိင္အထိ ေရြးျပီးေၾကာ္ျငာလို႕ရေနပါျပီ။

(၃) ေၾကာ္ျငာတစ္ခုကို တစ္ၾကိမ္ျမင္ရံုနဲ႕ တံု႔ျပန္မႈေပးေလ႔မရွိတာကို သတိျပဳပါ။

ေၾကာ္ျငာတစ္ခုကိုု တစ္ခါတည္းျမင္ရံုနဲ႕လူေတြက တံုု႕ျပန္မႈေပးေလ႔မရွိၾကပါဘူး။ (၅) ၾကိမ္မွ (၆)ၾကိမ္ေလာက္ျမင္မွသာလွ်င္ သင့္ရဲ႕လုပ္ငန္း၊ကုန္ပစၥည္းအမွတ္တံဆိပ္ကို မွတ္မိသြားျပီး တံု႕ျပန္မႈေပးေလ႔ရွိတာကို ေလ႔လာဆန္းစစ္ခ်က္မ်ားအရ ေတြ႕ရပါတယ္။ဒါ႔ေၾကာင္႔ သင္႔ေၾကာ္ျငာကို လူတစ္ေယာက္တည္းကုိပဲ အၾကိမ္အေရအတြက္မ်ားမ်ားျမင္ေအာင္ျပပါ။

(၄) A/B Testing လုပ္ပါ။

လုပ္ငန္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေၾကာ္ျငာလုပ္တဲ႔အခါမွာ ကိုေၾကာ္ျငာခ်င္တဲ႔ Post တစ္ခုတည္းကိုပဲ ပံုမွန္အတို္င္းBoost လုပ္တာမဟုတ္ဘဲနဲ႕ Advance အေနနဲ႕ မတူတဲ႔စာသားနဲ႕ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ကြဲျပားတဲ႔႔ပုံအားျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔စမ္းသပ္ျပီးေတာ့ ေၾကာ္ျငာလႊတ္သင့္ပါတယ္။(A/B Testing) ခြဲသင့္ပါတယ္။ ဒီလိုမ်ိဳး အနည္းငယ္ကြဲျပားတဲ႔ေၾကာ္ျငာအမ်ိဳးမ်ိဳးလႊတ္ေပးျခင္းအားျဖင့္ ကိုယ့္Customer ရဲ႕အၾကိဳက္ကိုလည္းသိနိုင္ျပီး မိမိရဲ႕ေၾကာ္ျငာထိေရာက္မႈ ရွိ/မရွိကို တိုင္းတာနုိင္ပါတယ္။(ဥပမာ - ဖက္ရွင္ဆိုင္တစ္ခုဖြင့္ထားတယ္ဆိုရင္ ေၾကာ္ျငာလုပ္တဲ႔အခါမွာ စာသားတူျပီး ပံုမတူတာမ်ိဳး၊ပံုတူျပီး စာသားမတူေအာင္ထားတာမ်ိဳးနဲ႕ စမ္းသပ္နိုင္ပါတယ္)။

(၅) Optimize လုပ္ဖို႕လိုပါတယ္

ေၾကာ္ျငာလုပ္ျပီးတဲ႔အခါမွာလည္း ဘယ္ေၾကာ္ျငာကလူၾကည့္မ်ားတယ္၊ ဘယ္ဟာကိုေတာ့နည္းတယ္အစရွိသျဖင့္ ေနာက္ကြယ္ကေန လိုအပ္သလို ၾကိဳးကိုင္နိုင္ဖို႕လိုအပ္ပါတယ္။

(၆) Page Like ၀ယ္တာမ်ိဳးမလုပ္ပါနဲ႕

Page Like ၀ယ္တာမ်ိဳး၊Page ကို Promote လုပ္တာမ်ိဳးကိုေတာ့ မလုပ္ေစခ်င္ပါဘူး။ ျမန္မာနိုင္ငံမွာက Fans ေတြအမ်ားၾကီးရွိမွ လူအထင္ၾကီးတာမ်ိဳး၊ Page Popularity ျဖစ္တာ မွားယြင္း ယူဆၾကေပမယ့္ အမွန္တကယ္ေတာ့ Page Like အမ်ားၾကီးရွိျပီး Engagement မရွိရင္ ထိေရာက္မႈမရွိနိုင္ပါဘူး။(ဥပမာ-ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းတစ္ခုအတြက္ အက်ိဳးရွိမယ့္ Fan က အသက္ 25 နွစ္အထက္ အမ်ိဳးသားေတြျဖစ္သင့္ပါတယ္။ဒါေပမယ့္ အသက္ 18 20 အရြယ္လူငယ္ေတြက သင့္ရဲ႕Fans ျဖစ္ေနမယ္ဆုိရင္ လုပ္ငန္းအတြက္ ဘာမွအက်ိဳးမရွိနိုင္သလို Fans ရွိတာပဲျဖစ္ေနျပီး Engagement လည္းရမွာမဟုတ္ပါဘူး။Page ကို Promote လုပ္မယ့္အစား Post ကို Boost လုပ္တာကို အားေပးခ်င္ပါတယ္။

Real Results Advertising Platform မွာ အသုံးျပဳသူ တစ္ေယာက္ခ်င္းဆီရဲ႕အေရအတြက္ နဲ႔ ျမင္ႏိုင္တဲ့ အႀကိမ္အေရအတြက္ကို အာမခံထားျခင္း၊ target အသုံးျပဳသူမ်ားမွ Facebook ေပၚက ေၾကာ္ျငာကိုျမင္ျပီး ဆိုင္ကို ေရာက္ရွိလာႏိုင္မယ့္ အခြင့္အလမ္းမ်ားျပားျခင္း၊ ေၾကာ္ျငာ လိုအပ္ခ်က္ေတြအတြက္ အစအဆုံး ဝန္ေဆာင္မႈေပးျခင္း တို႕ကို လုပ္ေဆာင္ေပးလွ်က္ရွိပါတယ္ ။

Real Result ကေနျပီး သင္ပစ္မွတ္တားတဲ႔ အသံုးျပဳသူတစ္ဦးခ်င္းဆီသုိ႕ သင့္ေၾကာ္ျငာကို (၆) ၾကိမ္တိတိ ျပေပးဖို႔လည္း အာမခံခ်က္ေပးထားပါတယ္။ Real Results လုပ္ငန္းနဲ႔႔ပတ္သက္ျပီး အေသးစိတ္သိရွိလိုပါက Email: realresults@mmrdpub.com ၊ Phone: 09 44800 1662 ကို ရံုးခ်ိန္အတြင္း ဆက္သြယ္နုိင္ပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား