Food & Restaurants Review: မနက္စာမွာ ပါဝင္သင့္တဲ့ အစားအစာ (၃) မ်ိဳး

ကန္စြန္းဥကလည္း မနက္စာမွာထည့္စားသင့္တဲ့အရာတစ္မ်ိဳးပါပဲ။

play

 

တစ္ေန႔တာ လႈပ္႐ွားေဆာင္ရြက္မႈေတြအတြက္ ခြန္အားေတြရ႐ွိေအာင္ မနက္စာကို ေကာင္းေကာင္းစားဖုိ႔လိုပါတယ္။ ေကာင္းေကာင္းစားရမယ္ဆုိတာက ေစ်းႀကီးေပးရတာေတြပဲ စားရမယ္လို႔ မဆုိလိုပါဘူး။ က်န္းမာေရးနဲ႔ သင့္ေလ်ာ္ၿပီး ခြန္အားျဖစ္ေစတဲ့အရာေတြ ထည့္သြင္းစားေသာက္ဖုိ႔ ဆုိလိုတာပါ။ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္ၿပီး အာဟာရျဖစ္မယ့္ မနက္စာအတြက္ ဒါေတြထည့္စားေပးသင့္ပါတယ္။

play

 

၁။ အသားဓာတ္

ပ႐ိုတင္းလို႔ေခၚတဲ့ အသားဓာတ္ကို မနက္စာမွာထည့္သြင္းစားရင္ ခြန္အားေတြျပည့္ဝၿပီး အလုပ္လုပ္လုိ႔ေကာင္းၿပီေပါ့။ အသားကို ေၾကာ္ခ်က္ၿပီး တုိက္ရိုက္စားတာမ်ိဳး မႀကိဳက္ဘူးဆိုရင္ အသားညႇပ္ထားတဲ့မုန္႔ေလး စားရံုေပါ့။

play

 

၂။ ကန္စြန္းဥ

ဦးေႏွာက္ရဲ႕စြမ္းရည္ကို ခ်က္ျခင္းျမႇင့္တင္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ တက္ၾကြၿပီး ခြန္အားရွိေစမွာပါ။ ကာဗိုဟိုက္ၿဒိတ္လို႔ေခၚတဲ့ ကစီဓာတ္ေၾကာင့္လည္း ခြန္အားေတြရ႐ွိၿပီး အလုပ္ေတြပိုလုပ္ႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၃။ သီးရြက္စံုသုပ္

ဟင္းသီးဟင္းရြက္ဆုိတာ မနက္ရယ္၊ ေန႔လယ္ရယ္လုိ႔ ခြဲျခားၿပီး စားရမွာမဟုတ္ပါဘူး။ မနက္ခင္းမွာတည္းက လတ္ဆတ္တဲ့ ဟင္းသီးဟင္းရြက္နဲဲ႔ သစ္သီးဝလံေတြကို စားေပးသင့္ပါတယ္။ သီးစံုသုပ္တစ္ပြဲနဲ႔ ၾကက္ဥေၾကာ္တစ္လံုးဆိုရင္ပဲ ဗိုက္လည္းျပည့္ အာဟာရလည္းျဖစ္ပါတယ္။ ဟင္းသီးဟင္းရြက္နဲ႔ သစ္သီးဝလံေတြက သင့္ကိုလန္းဆန္းတက္ၾကြေစမွာပါ။

Source : Motto

သခြားသီးနဲ႔ေထာပတ္သီး ေပါင္းစပ္တဲ့ သီးစံုသုပ္ျပဳလုပ္နည္း

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား