Food & Restaurants Review: ေရမေသာက္ဘဲ ေရဓာတ္ရေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ

ဖရဲသီးမွာ ေရဓာတ္ ၉၁.၅ ရာခိုင္ႏႈန္း ပါဝင္ပါတယ္။

play

 

လူ႔ခႏၶာကိုယ္ဟာ ေရဓာတ္အမ်ားအျပားနဲ႔ ဖြဲ႔စည္းထားတာပါ။ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ေန႔စဥ္ ေရဓာတ္လိုအပ္ခ်က္က အနည္းဆံုး ၂ လီတာ ႐ွိပါတယ္။ ေရမေသာက္ျဖစ္တဲဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ေရဓာတ္ရ႐ွိေအာင္ ေရဓာတ္ပါဝင္တာေတြ စားသံုးေပးလို႔ရပါတယ္။ ေရဓာတ္လို႔ေျပာလိုက္တာနဲ႔ ဖရဲသီးကို ေျပးျမင္မိၾကမွာပါ။ ဖရဲသီးအျပင္ တျခားဘယ္လိုအသီးေတြကမ်ား ေရဓာတ္ျဖည့္ေပးႏိုင္မလဲဆုိတာ ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။

play

 

၁။ သခြားသီး

ေရဓာတ္ပါဝင္မႈ အျမင့္မားဆံုးအသီးလည္းျဖစ္ပါတယ္။ ရင္ေအးေစတဲ့ သခြားသီးမွာ ေရဓာတ္ ၉၆ ရာခိုင္ႏႈန္းပါဝင္ေနပါတယ္။ သခြားသီးကို ဒိန္ခ်ဥ္၊ ပူစီနံေလးနဲ႔ေရာၿပီး Blender နဲဲ႔ထည့္ႀကိတ္ကာ ေသာက္ေပးမယ္ဆုိရင္ ခႏၶာကိုယ္မွာ ေရဓာတ္ျပည့္ေနပါလိမ့္မယ္။

play

 

၂။ တလည္းသီး

အ႐ြယ္တင္ႏုပ်ိဳေစတဲ့ တလည္းသီးရဲ႕စြမ္းအင္ေတြထဲမွာ ေရဓာတ္ျဖည့္ေပးႏိုင္စြမ္းလည္း ႐ွိေနျပန္ပါေသးတယ္။ တလည္းသီးမွာ ေရဓာတ္ ၈၂ ရာခိုင္ႏႈန္း ပါဝင္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

တလည္းသီးကို အခြံႏႊာအေစ့ထုတ္နည္းဗီဒီယို

play

 

၃။ ေစာင္းလ်ားသီး

အပူပိုင္းေဒသထြက္ သစ္သီးမ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။ ေရဓာတ္ ၉၁.၄ ရာခိုင္ႏႈန္း ပါဝင္ေနတဲဲ့ ေစာင္းလ်ားသီးက ႏွလံုးက်န္းမာေရးကိုလည္း အားေကာင္းေစႏိုင္ပါသတဲ့။ အနက္ေရာင္ေခ်ာကလက္၊ ဝိုင္နီနဲ႔ လက္ဖက္စိမ္းတုိ႔မွာ ပါဝင္တဲ့စြမ္းအင္လိုမ်ိဳး ႏွလံုးအတြက္ ေကာင္းမြန္္တဲ့ အက္ပီကိတ္ခ်င္ဓာတ္ေတြ ပါဝင္ပါတယ္။

Source : Health

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား