Food & Travel: စိတ္ဖိစီးမႈနဲ႔ ရင္ဆိုင္ေနရရင္ ဒါေတြစားပါ

, updated

စိတ္ညစ္ညစ္နဲ႔ အဆက္မျပတ္ဝါးေနခ်င္ရင္ေတာ့ ေပါက္ေပါက္ပဲ ထိုင္ဝါးေနတာ အေကာင္းဆံံုးပါပဲ။

play

 

၁။ ေရခဲမုန္႔

စိတ္ခံစားမႈျပႆနာေတြနဲ႔ စိတ္ဖိစီးမႈေဝဒနာကို ေလ်ာ့ပါးေစပါတယ္။ ေအးစိမ့္ခ်ိဳျမတဲ့ ေရခဲမုန္႔ေၾကာင့္ ဦးေႏွာက္ထဲက ေပ်ာ္႐ႊင္မႈျဖစ္ေစတဲ့ဓာတ္ကို လႈံ႕ေဆာ္ေပးႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။

play

 

၂။ သံပုရာရည္

ဗီတာမင္ C ၾကြယ္ဝတဲ့ သံပုရာရည္က တစ္ငံုေလာက္ေသာက္မိရင္ပဲ လူကိုလန္းဆန္းေစမွာပါ။

play

 

၃။ ေပါက္ေပါက္

စိတ္ညစ္ညစ္နဲ႔ အဆက္မျပတ္ဝါးေနခ်င္ရင္ေတာ့ အာလူးေၾကာ္ကို မ်က္ေစာင္းမထုိးပါနဲ႔။ ကယ္လိုရီမ်ားၿပီး က်န္းမာေရးအတြက္ မသင့္ေလ်ာ္တဲ့အစားအစာထက္ ေပါက္ေပါက္ပဲ ထိုင္ဝါးေနတာ အေကာင္းဆံံုးပါပဲ။ အခ်ိဳမ်ားလြန္းတဲ့ေပါက္ေပါက္ေတာ့ မျဖစ္ေစနဲ႔ေပါ့။

play

 

၄။ ဟမ္ဘာဂါ

စိတ္ညစ္ေနရင္ ေဒါသျဖစ္ေနရင္ စားလိုက္ရမွဆုိသူေတြအတြက္ေတာ့ ဟမ္ဘာဂါကို က်ိန္းေသေ႐ြးခ်ယ္ၾကမွာ အေသအခ်ာပါပဲ။ အသားညႇပ္ဟမ္ဘာဂါထက္စာရင္ ဆယ္လ္မြန္ငါးနဲ႔လုပ္ထားတဲ့ ဟမ္ဘာဂါကေတာ့ ပိုေကာင္းပါတယ္။ ဆယ္လ္မြန္ငါးမွာ စိတ္ဖိစီးမႈေၾကာင့္ ျဖစ္လာတဲ့ ရင္ပူမႈကို ေလ်ာ့ပါးေစတဲ့ Omega-3 fatty acid နဲ႔ စိတ္ဓာတ္က်မႈကို တိုက္ထုတ္ႏိုင္တဲ့ ဗီတာမင္ Dတို႔ ပါဝင္ပါတယ္။

play

 

၅။ ေခ်ာကလက္

ေခ်ာကလက္စားျခင္းက ႏွလံုးကိုက်န္းမာေစၿပီး ဦးေႏွာက္နဲ႔ အာ႐ံုေၾကာေတြကို လန္းဆန္းေစပါတယ္။ စိတ္ဖိစီးမႈကို သိသိသာသာ ေလ်ာ့က်ေစႏိုင္တာကို သုေတသနရလဒ္ေပါင္းမ်ားစြာကလည္း အတည္ျပဳၿပီးသားပါ။ အခ်ိဳမ်ားလြန္းတဲ့ ေခ်ာကလက္ထက္ အနက္ေရာင္ေခ်ာကလက္က ပိုၿပီးအာနိသင္ထိေရာက္ပါတယ္။

Source : Prevent

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား