Food & Travel: သင္လည္း လုပ္သင့္တဲ့ ကမာၻတစ္ဝန္းက အစားအေသာက္ အေလ့က်င့္ (၆) ခု

လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ျပီး အစားအေသာက္ စားေလ့ရွိတာဟာလည္း က်န္းမာေရးအတြက္ အလြန္ေကာင္းပါတယ္။

play

 

၁ - အသီး အဓိကထား

အသီးအရြက္ကို အဓိကဟင္းပြဲအျဖစ္ထားစားတဲ့ အေလ့အက်င့္ ဂရိေတြမွာ ရွိပါတယ္။ အသီးအရြက္ေတြကို အာလူး၊ သံလြင္ဆီ၊ အေမႊးအၾကိဳက္အရြက္ေတြနဲ႔ ခ်က္ေလ့ရွိပါတယ္။ ေပါင္မုန္႔ေတြ၊ ခ်ိစ္ေတြနဲ႔ တြဲစားပါတယ္။  Tufts တကၠသိုလ္ရဲ႕မၾကာေသးခင္က ေလ့လာခ်က္အရ ဂရိေတြဟာ ကမာၻေပၚမွာ အသီးအရြက္အစားဆံုးလူမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။

၂ - ပရိုတိန္း

play

 

ပရိုတိန္းကုိ အသားကမယူဘဲ ပဲကေန ရယူစားေသာက္တဲ့ေနရာမွာ အိႏိၵယက အျမင့္ဆံုးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ပဲကို အဓိကထားျပီး သူတို႔ ဟင္းလ်ာေတြကို ခ်က္ျပဳတ္တာ ျဖစ္ပါတယ္။

၃ - အရြက္

play

 

ေမႊးၾကိဳက္လတ္ဆတ္တဲ့ အရြက္ေတြကို ထည့္ခ်က္ျခင္းကလည္း က်န္းမာေရးအတြက္ အလြန္ေကာင္းပါတယ္။ ပါရွား ဟင္းလ်ာေတြဟာ လတ္ဆတ္ေမႊးၾကိဳက္တဲ့ အရြက္ေတြကို အမ်ားဆံုးထည့္ပါတယ္။

၅ - ငါး

play

 

ဂ်ပန္ေတြလို ငါးကို ပိုစားျပီး အသားကို ေလ်ာ့စားသင့္ပါတယ္။

၆ - လမ္းေလွ်ာက္စားတဲ့အက်င့္

play

 

လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ျပီး အစားအေသာက္ စားေလ့ရွိတာဟာလည္း က်န္းမာေရးအတြက္ အလြန္ေကာင္းပါတယ္။ ႏိုင္ငံတုိင္းမွာ ဒီအက်င့္ ရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ပံုမွန္လုပ္သင့္တဲ့ အေလ့အက်င့္ ျဖစ္ပါတယ္။

Photos & Source: Huffington

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား