Food & Travel: မနက္စာမွာ အသားငါးလည္း ထည့္စားပါ

, updated

ေကြကာနဲ႔ ၾကက္ဥေတြကိုပဲ ထပ္တလဲလဲစားေနစရာ မလိုပါဘူး။

 

က်န္းမာၿပီး အာဟာရျဖစ္မယ့္ မနက္စာလို႔ ေျပာလိုက္တာနဲ႔ ေကြကာအုပ္၊ ၾကက္ဥတုိ႔ကို အရင္ဆံုးျမင္ေယာင္မိမွာပါ။ တျခားအာဟာရ႐ွိတဲ့ အသားနဲ႔ငါးေတြကိုေတာ့ ေန႔လယ္စာအတြက္သာ စဥ္းစားၾကတာမ်ားပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ သင့္ရဲ႕မနက္စာမွာ အသားနဲ႔ငါးကိုလည္း ထည့္စားသင့္ပါတယ္။

 

အသားနဲ႔ငါးကို မနက္စာမွာ ထည့္စားေပးျခင္းဟာ အာဟာရျဖစ္႐ံုသာမက လိုအပ္တဲ့ကယ္လိုရီပမာဏကိုလည္း လံုလံုေလာက္ေလာက္ ပါဝင္လို႔ ေန႔လယ္ဘက္မွာ ကစီဓာတ္မ်ားၿပီး ဝိတ္တက္မယ့္ ထမင္းကို သိပ္ၿပီးမစားျဖစ္ေတာ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ မနက္စာမွာ အသား၊ငါး စားမိလို႔ ဝိတ္တက္မွာေၾကာက္ေနသူေတြအတြက္ စိုးရိမ္ဖုိ႔မလိုတဲ့အခ်က္ပါ။

 

လိုအပ္တဲ့ အသားဓာတ္ေတြရ႐ွိသြားတာေၾကာင့္လည္း ခႏၶာကိုယ္မွာ အားအင္ျပည့္ဝၿပီး အလုပ္ေကာင္းေကာင္းလုပ္ႏိုင္သလို ကိုယ္တြင္းကသၾကားဓာတ္ကိုလည္း ထိန္းညႇိေပးႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

Source : Daily Mail

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား