Food & Travel: ဗိုက္ျပည့္ေနခ်င္ရင္ စားသင့္တဲ့အစားအစာ (၄) မ်ိဳး

ခဏခဏ ဗိုက္ဆာတတ္သူေတြကေတာ့ ဒါေတြစားဖုိ႔လိုပါတယ္။

play

 

၁။ အာလူးမီးဖုတ္

အာလူးမွာ ကာဘိုဟိုက္ၿဒိတ္ေတြ အမ်ားႀကီးပါဝင္တာေၾကာင့္ ဝိတ္တက္မွာေၾကာက္သူေတြက ေ႐ွာင္ၾကပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဗီတာမင္၊ အမွ်င္ဓာတ္နဲ႔ အာဟာဓာတ္ေတြပါတဲ့အာလူးကို မီးဖုတ္တာျဖစ္ေစ ျပဳတ္ထားတာျဖစ္ေစ စားေပးသင့္ပါတယ္။ အာလူးမီးဖုတ္တစ္လံုးေလာက္ စားထားလိုက္ရင္ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ဗိုက္ဆာေတာ့မွာမဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။

play

 

၂။ ပဲစြပ္ျပဳတ္

ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳးကို စြပ္ျပဳတ္လုပ္ေသာက္ရင္လည္း ဗိုက္ျပည့္ပါတယ္။ ပဲက အမွ်င္ဓာတ္မ်ားမ်ားပါေနတာေၾကာင့္လည္း ဆာေလာင္မႈကို ေလ်ာ့ပါးေစမွာပါ။

play

 

၃။ ၾကက္ဥ

မနက္စာမွာ ၾကက္ဥကိုထည့္စားရင္ လိုအပ္တဲ့အသားဓာတ္နဲ႔ခြန္အားကို ရႏိုင္ပါတယ္။ ခြန္အားျပည့္ေနမွေတာ့ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ ဗိုက္မဆာေတာ့ဘူးေပါ့။

play

 

၄။ ပန္းသီး

ပန္းသီးမွာပါဝင္တဲ့ ပက္တင္လို႔ေခၚတဲ့အရာေၾကာင့္ အစာေျခမႈေႏွးေကြးၿပီး ဗိုက္ျပည့္မႈကို ခံစားရေစပါတယ္။ ပန္းသီးက ေတာ္ေတာ္နဲ႔အစာမေၾကဘဲ ဗိုက္ျပည့္သလိုျဖစ္ေနေတာ့ ဦးေႏွာက္က ေနာက္ထပ္အစာစားဖုိ႔ လႈ႔ံေဆာ္ခ်ိန္ ေနာက္က်သြားပါတယ္။

Source : Time

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား