Food & Travel: ပိုၿပီးက်န္းမာေစဖုိ႔ တြဲဖက္စားသံုးသင့္တဲ့ အစားအစာ (၁၀) မ်ိဳး

ပံုမွန္အားျဖင့္ မိမိစားသံုးလိုက္တဲ့ သစ္သီးဝလံေတြကေန သံဓာတ္ပမာဏအျပည့္အဝကို ခႏၶာကိုယ္က မစုပ္ယူႏိုင္ပါဘူး။

play

 

သစ္သီးဝလံနဲ႔ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြဟာ ခႏၶာကိုယ္မွာ ေရာဂါဘယေတြမျဖစ္ေအာင္ ကာကြယ္ေပးႏုိင္စြမ္းေတြ ႐ွိၾကပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြမွာပါတဲ့ ဗီတာမင္နဲ႔အာဟာရဓာတ္ေတြကို ခႏၶာကိုယ္က အျပည့္အဝ မစုပ္ယူႏိုင္ပါဘူး။ တခ်ိဳ႕အရာေတြက တြဲဖက္စားသံုးေပးတဲ့အခါ က်န္းမာေရးပိုၿပီးေကာင္းေစမွာပါ။

၁။ ေဆာ္လမြန္ငါးနဲ႔ ဝိုင္

ေဆာ္လမြန္ငါးမွာ ပါဝင္တဲ့ အိုမီဂါ - ၃ ဟာ ဝိုင္နဲ႔ထိေတြ႔တဲ့အခါ ပိုၿပီးအစြမ္းထက္သြားပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ဦးေႏွာက္ကိုပိုၿပီးက်န္းမာတက္ၾကြေစပါတယ္။

play

 

၂။ ခရမ္းခ်ဥ္သီးနဲ႔ သံလြင္ဆီ

ခရမ္းခ်ဥ္သီးလိုမ်ိဳး ကယ္႐ိုတီးႏြိဳက္ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကို သံလြင္ဆီ ၃ ဂရမ္မွ ၅ ဂရမ္အထိ တြဲဖက္စားေပးရင္ ေရာဂါကာကြယ္္ႏိုင္စြမ္း ပိုျမင့္တက္လာမွာပါ။ ခႏၶာကိုယ္ကလည္း ခရမ္းခ်ဥ္သီးမွာပါတဲ့ အာဟာရဓာတ္ေတြကို ပိုစုပ္ယူႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။

play

 

၃။ ၾကက္ေပါင္နဲ႔ ကန္စြန္းဥ

ကန္စြန္းဥဝါမွာ ပါဝင္တဲ့ ဗီတာမင္ေအဟာ ၾကက္ေပါင္မွာ ပါဝင္တဲ့ ဇင့္ဓာတ္ေၾကာင့္ ကိုယ္ခံအားကို ျမင့္တက္လာေစပါတယ္။ ဇင့္ေၾကာင့္ ဗီတာမင္ေအ စုပ္ယူႏိုင္မႈအားေကာင္းလာမွာျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၄။ င႐ုတ္သီးနဲ႔ပဲကတၱီပါ

ဘာေၾကာင့္ တြဲဖက္စားသင့္တာလဲဆုိရင္ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ သံဓာတ္စုပ္ယူႏိုင္စြမ္း ပိုေကာင္းေစတဲ့အျပင္ စြမ္းအင္ေတြ ပိုေကာင္းလာေစတာေၾကာင့္ပါပဲ။ ပံုမွန္အားျဖင့္ မိမိစားသံုးလိုက္တဲ့ သစ္သီးဝလံေတြကေန သံဓာတ္ပမာဏအျပည့္အဝကို ခႏၶာကိုယ္က မစုပ္ယူႏိုင္ပါဘူး။ င႐ုတ္သီးနဲ႔ပဲကတၱီပါ တြဲစားေပးတဲ့အခါ သံဓာတ္စုပ္ယူႏိုင္စြမ္း ျမင့္မားလာပါလိမ့္မယ္။

play

 

၅။ ႏို႔နဲ႔ငွက္ေပ်ာသီး

ႏြားႏို႔မွာ ကယ္လ္ဆီယံဓာတ္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ၿပီး အ႐ိုး၊ သြားနဲ႔ ၾကြက္သားလုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို အားေကာင္းေစပါတယ္။ ငွက္ေပ်ာသီးလိုမ်ိဳး အမွ်င္ဓာတ္ၾကြယ္ဝတဲ့အရာေတြနဲ႔ ႏို႔ကို တြဲဖက္သံုးေဆာာင္တဲ့အခါ ခႏၶာကိုယ္မွာ ကယ္လ္ဆီယံဓာတ္ ပိုမိုရ႐ွိႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ငွက္ေပ်ာသီးနဲ႔နို႔ကို ေရာႀကိတ္ၿပီး milk shake အျဖစ္ေသာက္ႏိုင္ပါတယ္။

Source : Mirror

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား