Food & Travel: ေခ်ာကလက္စားရင္ ရ႐ွိမယ့္ က်န္းမာေရးအက်ိဳးေက်းဇူး (၅) ခု

ေလ့က်င့္ခန္းမလုပ္ခင္ ေခ်ာကလက္စားပါ။

play

 

ေခ်ာကလက္ဟာ သြားေရစာအေနနဲ႔သာမက က်န္းမာေရးအေထာက္အကူျဖစ္ေစတဲ့ အစားအစာတစ္မ်ိဳးလည္းျဖစ္ပါတယ္။ ကယ္လိုရီတက္မွာေၾကာက္ၿပီး ေခ်ာကလက္ကို မစားဘဲေနတာဟာ က်န္းမာေရးဘက္ကၾကည့္ရင္ နစ္နာစရာပါပဲ။ အခ်ိဳမမ်ားလြန္းတဲ့ ေခ်ာကလက္က က်န္းမာေရးအတြက္ တကယ္ပဲ ေကာင္းက်ိဳးေပးႏိုင္ပါတယ္။

၁။ ႏွလံုးက်န္းမာေစ

ေခ်ာကလက္မွာပါဝင္တဲ့ ကိုကိုးဟာ ႏွလံုးအတြက္ အထူးေကာင္းမြန္ပါတယ္။ ႏွလံုးေသြးလည္ပတ္မႈ ေကာင္းမြန္ေစၿပီး ႏွလံုးေရာဂါျဖစ္ႏိုင္ေျခ ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။ ပိုတက္စီယံဓာတ္က ေသြးဖိအားမွန္ေစသလို မဂၢနီစီယံေၾကာင့္လည္း ႏွလံံုးၾကြက္သားေတြ သန္မာေစမွာပါ။

play

၂။ စြမ္းအားျမႇင့္တင္ေပး

ခႏၶာကိုယ္ကို စြမ္းအားေတြပိုတိုးလာေအာင္ ျမႇင့္တင္ေပးႏုိင္တဲ့ သီအိုဘ႐ိုမိုင္းေတြ ပါဝင္ပါတယ္။

play

 

၃။ အသားအေရ

ေခ်ာကလက္ရဲ႕ ေနာက္ထပ္ေကာင္းက်ိဳးတစ္ခုကေတာ့ အသားအေရကို လွပေစတာျဖစ္ပါတယ္။ အေရျပားကို ေနေလာင္ဒဏ္မခံရေအာင္ ကာကြယ္ေပးပါတယ္။ အသားအေရကို ေရဓာတ္ျဖည့္တင္းေပးႏိုင္လို႔ စိုေျပဝင္းလက္ေစပါလိမ့္မယ္။

play

 

၄။ ခႏၶာကိုယ္ က်စ္လ်စ္လွပေစမယ့္ အကူအညီေကာင္း

ေလ့က်င့္ခန္းမလုပ္ခင္ ေခ်ာကလက္စားပါ။ မဂၢနီစီယံက ၾကြက္သားလုပ္္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို ေထာက္ပံ့ေပးတဲ့အျပင္ အားကစားေလ့က်င့္ျပီး ရင္ပူတာေတြလည္း မျဖစ္ေစပါဘူး။

play

၅။ ေပ်ာ္႐ႊင္ေစ

ေခ်ာကလက္ကို စားသင့္တဲ့ အေကာင္းဆံုးအေၾကာင္းျပခ်က္ကေတာ့ သင့္ကိုေပ်ာ္႐ႊင္ေစႏိုင္တာပါပဲ။ ဖီႏိုင္းလ္အီသိုင္လမင္း (PEA) က ေကာင္းတဲ့ခံစားခ်က္ေတြကို ဦးေႏွာက္က သိ႐ွိလာေအာင္ လႈံ႕ေဆာ္ေပးပါတယ္။ ဦးေႏွာက္အတြက္ လိုအပ္တဲ့ ဇင့္နဲ႔ မဂၢနီစီယံဓာတ္ေတြလည္း ပါဝင္ေနပါေသးတယ္။

Source : Daily Star

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား