Food & Travel: အဆီမ်ားေပမဲ့ စားသင့္တဲ့ အစားအစာ (၃) မ်ိဳး

အသားအေရကို က်န္းမာေစျပီး ဟိုမုန္းေတြကို ထိန္းညိႇေပးပါတယ္။

play

 

၁ - ဝက္သား

သံုးထပ္သားမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ အသားမ်ားတဲ့ အပိုင္းမ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။ ဝက္သားမွာ ဗီတာမင္ ဘီအုပ္စု၊ ဇင့္နဲ႔ ခ်ိဳလိုင္းလို ဓာတ္ေတြၾကြယ္ဝပါတယ္။

၂ - ေထာပတ္သီး

play

 

အဆီရွိေပမဲ့ ေထာပတ္သီးကို စားေပးသင့္ပါတယ္။ အသားအေရကို က်န္းမာေစျပီး ဟိုမုန္းေတြကို ထိန္းညိႇေပးပါတယ္။ အမွ်င္ဓာတ္ေတြ ၾကြယ္ဝတာေၾကာင့္ အစာအိမ္က်န္းမာေရးကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

၃ - ႏြားႏုိ႔

play

 

ႏြားႏို႔အျပင္ ႏို႔နဲ႔ ျပဳလုပ္ထားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကိုလည္း စားေပးသင့္ပါတယ္။ ဗီတာမင္ဒီ၊ ပိုတက္ဆီယမ္နဲ႔ အျခားဗီတာမင္ဓာတ္ေပါင္းမ်ားစြာ ပါဝင္ပါတယ္။

Photos & Source: Prevention

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား