Food & Travel: ျဖည္းျဖည္း စားက်င့္ရွိေအာင္ ဘယ္လိုေလ့က်င့္မလဲ

လွ်ာေပၚက ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ အရသာတင္မကဘဲ အနံ႔နဲ႔ အေရာင္ကိုပါ ခံစားပါ။

play

 

အစားစားတဲ့အခါ အလြန္လ်င္ျမန္စြာ စားတာဟာ အစာအိမ္အတြက္ မေကာင္းပါဘူး။ အျမန္စားတဲ့အက်င့္ရွိေနသူေတြအတြက္ ျဖည္းျဖည္းစားက်င့္ရႏိုင္မယ့္ နည္းေလးေတြကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

play

 

၁ - သတိေပး

မစားခင္ ျဖည္းျဖည္းစားမယ္လို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ သတိေပးပါ။ စားတဲ့အခါ လွ်ာေပၚက ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ အရသာတင္မကဘဲ အနံ႔နဲ႔ အေရာင္ကိုပါ ခံစားပါ။ မစားခင္ေရတစ္ခြက္ေသာက္ရမွာ ျဖစ္သလို စားျပီးရင္လည္း ေရတစ္ခြက္ေသာက္ရမွာပါ။

play

 

၂ - သက္ေသာင့္သက္သာ

မစားမီ သက္ေသာင့္သက္သာ ရွိေနဖို႔လိုပါတယ္။ စိတ္လက္မၾကည္မသာ ျဖစ္တာ၊ ေဒါသေတြထြက္ေနတာ၊ စတဲ့ စိတ္အေျခအေနေတြေၾကာင့္ လ်င္ျမန္စြာ စားမိေလ့ရွိပါတယ္။

play

 

၃ - ဇြန္းနဲ႔စား

ဇြန္းနဲ႔စားေပးပါ။ တစ္ဇြန္းစားျပီးတဲ့အခါတုိင္း ဇြန္းကိုတစ္ခါ ခ်ထားေပးပါ။ ဇြန္းခ်ထားတဲ့အခ်ိန္မွာ ဟင္းခ်ိဳေသာက္တာ၊ အစာကို အရသာခံျပီး ေၾကညက္ေအာင္ ဝါးတာမ်ိဳးလုပ္ပါ။

play

 

၄ - မိနစ္ ၂၀

ထမင္းတစ္ခါစားဖို႔ အနည္းဆံုး အခ်ိန္မိနစ္ ၂၀ ယူသင့္ပါတယ္။ ရပ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ဗိုက္တအား တင္းမေနသင့္သလို ဆာသလိုျဖစ္မေန သင့္ပါဘူး။

Photos & Source wikiHow

ထမင္းစားတဲ့အခါ မိနစ္ ၂၀ ၾကာလား»

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား