Food & Travel: ထမင္းစားခ်ိန္ေတြၾကားမွာ သေရစာ စားတဲ့ အက်င့္ကို ဘယ္လိုေဖ်ာက္မလဲ

မနက္စာကိုေတာ့ လံုးဝ လြတ္လို႔ မျဖစ္ပါဘူး။

play

 

၁ - သံုးနပ္

ၾကားထဲမွာ သားရစာမစားမိေအာင္ ထမင္းသံုးနပ္ ပံုမွန္စားျဖစ္ဖို႔ အေရးၾကီးပါတယ္။ စားတဲ့အခါမွာလည္း အသားနဲ႔ အသီးအရြက္ေတြ ပါဝင္ျပီး ပရိုတိန္းမွ်တေအာင္ စားသင့္ပါတယ္။

၂ - ပရုိတိန္း

ပရိုတိန္းျမင့္မားတဲ့ အစားအစာမ်ားကို မ်ားမ်ားစားေပးပါ။ အဆုိပါ အစားအစာေတြဟာ သင့္ကိုဗုိက္ျပည့္ေနတယ္ဆိုတဲ့ ခံစားခ်က္မ်ိဳး ၾကာျမင့္စြာ ေပးထားႏုိင္ပါတယ္။

play

 

၃ - ၾကာၾကာစားပါ

စားတဲ့အခါမွာလည္း အခ်ိန္ယူျပီးစားပါ။ အစာကို ညက္ေနေအာင္ ဝါးျခင္းဟာ သင့္အစာအိမ္က်န္းမာေရးကိုလည္း အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

၄ - အခ်ိန္သတ္မွတ္

မနက္၊ေန႔လယ္နဲ႔ ညစာေတြ စားမယ့္အခ်ိန္ကို သတ္မွတ္ပါ။ အဆုိပါအခ်ိန္ေတြမွာ ပံုမွန္စားေပးျခင္းကေန  ေန႔စဥ္ပိုစားမိတာေတြ၊ ေလွ်ာ့စားမိတာေတြ နည္းလာပါတယ္။

play

 

၅ - သေရစာ

သေရစာ စားတဲ့အက်င့္ရွိတာကို ခ်က္ခ်င္းဖ်က္ဖို႔ ခက္ေနတယ္ဆုိရင္ နည္းနည္းစီေလွ်ာ့ခ်ပါ။ ယခင္က ေန႔လယ္ဘက္ အာလူးေၾကာ္တစ္ထုပ္စားတယ္ဆိုရင္ သံုးပံုႏွစ္ပံုေလာက္ပဲ စားပါ။ ေနာက္ပိုင္း တစ္ဝက္စားပါ။ ေနာက္ပိုင္းနည္းနည္းစားရာကေန လံုးဝမစားေတာ့တဲ့ထိ ေလွ်ာ့ခ်ပါ။

၆ - ပီေက

ဗုိက္မဆာဘဲ သေရစာ စားခ်င္စိတ္ျဖစ္လာတယ္ဆုိရင္ ပီေကစားျခင္းနဲ႔လည္း ေျဖေဖ်ာက္လို႔ ရပါတယ္။

play

 

၇ - ေရ

သေရစာ စားခ်င္စိတ္ျဖစ္လာတုိင္း ေရေသာက္ပါ။

၈ - အစားထိုး

သေရစာ စားမယ့္အစား သူငယ္ခ်င္းကိုဖုန္းေခၚတာ၊ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္တာမ်ိဳး လုပ္ပါ။

Photos & Source: wikiHow

သားေရစာကို ဘယ္အခ်ိန္မွာ သင္စားတတ္လဲ»

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား