Food & Travel: ဝိတ္ခ်ေနသူ စားသင့္၊ ေ႐ွာင္သင့္တဲ့ အခြံမာအသီးမ်ား

တစ္ဖက္မွာေကာင္းက်ိဳးေပးသလို တစ္ဖက္မွာလည္း ဝိတ္တက္ေစမယ့္ရလဒ္ သက္ေရာက္္ပါတယ္။

play

 

အခြံမာသီးေတြဟာ က်န္းမာေရးအတြက္ ေကာင္းမြန္တဲ့ အသီးေတြျဖစ္လို႔ စားသံုးေပးသင့္ေၾကာင္း က်န္းမာေရးပညာ႐ွင္ေတြက တုိက္တြန္းေလ့ရွိပါတယ္။ အခ်ိဳ႕အခြံမာသီးေတြက်ေတာ့လည္း တစ္ဖက္မွာေကာင္းက်ိဳးေပးသလို တစ္ဖက္မွာလည္း ဝိတ္တက္ေစမယ့္ရလဒ္ သက္ေရာက္္ပါတယ္။ အေၾကာင္းကေတာ့ ကယ္လိုရီပမာဏ မ်ားျပားစြာ ပါဝင္ေနလို႔ပါပဲ။ ဒီေတာ့ ဝိတ္ခ်ေနသူေတြ စားသင့္၊ ေ႐ွာင္သင့္တဲ့ အခြံမာအသီးေတြကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။

play

 

၁။ ဝိတ္ခ်ေနသူေတြအတြက္ အေကာင္းဆံုးအခြံမာသီးမ်ား

သစ္ၾကားသီး ၊ အယ္လ္မြန္နဲ႔ သီဟိုဠ္ေစ့တုိ႔ဟာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလ်ာ့က်လိုသူေတြအတြက္ အက်ိဳးျဖစ္ေစတဲ့ အသီးေတြပါ။ က်န္းမာေရးအတြက္လည္း ေကာင္းပါတယ္။ ဒါတင္မက ကယ္လိုရီပမာဏနဲ႔ အဆီပါဝင္မႈႏႈန္း နည္းပါးတဲ့ အခြံမာသီးေတြျဖစ္ပါတယ္။ ဆီနဲ႔ေၾကာ္ထား၊ ေလွာ္ထားတာမ်ိဳးေတာ့ မစားပါနဲ႔။

play

 

၂။ ဝိတ္ခ်ေနသူေတြ ေ႐ွာင္ရမယ့္ အခြံမာသီးမ်ား

မတ္ကာေဒးမီးယန္းလို႔ေခၚတဲ့ အခြံမာအသီးေလးေတြရဲ႕ အရသာက ခ်ိဳခ်ိဳဆိမ့္ဆိမ့္ေလးဆုိေတာ့ စားၿပီးရင္းစားခ်င္လာပါတယ္။ အသီး ၁၀ ေစ့မွ ၁၂ ေစ့ကို ပ႐ိုတိန္း ၂ ဂရမ္သာပါေပမဲ့ အဆီ ၂၁ ဂရမ္ ပါဝင္ပါသတဲ့။ ဝိတ္က်ခ်င္ရင္ ေ၀းေ၀းေရွာင္ရမယ့္ အခြံမာအသီးျဖစ္ပါတယ္။ ပီကန္လို႔ေခၚတ့ဲ အသီးေလးေတြက အေမရိကမွာဆုိ ပိုေပါပါတယ္။ ဒီအသီးေလးေတြကလည္း ပရိုတိန္းနည္းနည္း အဆီခပ္မ်ားမ်ားပါ၀င္ေနလို႔ ေ႐ွာင္ရမယ့္အရာပါပဲ။ ႏွစ္မ်ိဳးလံုးက ကယ္လိုရီေတြလည္း ပမာဏမ်ားျပားစြာ ပါဝင္ပါတယ္။

Source : Health

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား