Food & Travel: ဗီတာမင္ D ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာ (၅) မ်ိဳး

က်န္းမာတ့ဲဘဝကို ပိုင္ဆုိင္ႏိုင္ဖုိ႔ မ႐ိွမျဖစ္လိုအပ္တဲ့အရာေတြထဲမွာ ဗီတာမင္ D လည္း ပါဝင္ပါတယ္။ ဗီတာမင္ D ကို ေနေရာင္ျခည္ကလည္း ရႏိုင္သလို အစားအစာအေနနဲ႔လည္း ျဖည့္စြက္စားသံုးေပးႏိုင္ပါတယ္။

play

 

လူ႔ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ဗီတာမင္ D လိုအပ္ခ်က္ဟာ တစ္ေန႔ကို ၁၀ မိုက္ခ႐ိုဂရမ္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေန႔စဥ္စားသံုးေနတဲ့ အစားအစာေတြထဲမွာ ဗီတာမင္ D ပါဝင္ေအာင္လည္း စားေပးရပါမယ္။ ဗီတာမင္ D ဟာ ခႏၶာကိုယ္တြင္းက ကယ္လ္ဆီယံနဲ႔ ေဖာ့စဖိတ္ဓာတ္ကို ထိန္းခ်ဳပ္ေပးႏိုင္တာေၾကာင့္ အ႐ိုးနဲ႔သြားေတြကို သန္မာေစသလို ၾကြက္သားေတြလည္း ၾကံ႕ခိုင္ေစပါတယ္။

play

 

၁။ အဆီမ်ားတဲ့ငါး

ဆယ္လ္မြန္၊ ဆာဒင္းတုိ႔လို ငါးေတြမွာ ဗီတာမင္ D ၾကြယ္ဝစြာ ပါဝင္ပါတယ္။

play

 

၂။ ဥအမ်ိဳးမ်ိဳး

ၾကက္ဥ၊ ဘဲဥ၊ ငံုးဥ စတဲ့ ဥအမ်ိဳးမ်ိဳးလည္း စားေပးရပါမယ္။

play

 

၃။ အသား

မခ်က္ျပဳတ္ရေသးခင္မွာ အနီေရာင္ျဖစ္ေနတဲ့ အသားေတြ အထူးသျဖင့္ အမဲသား၊ ဆိတ္သားတုိ႔ကို ခ်က္ျပဳတ္စားသံုးျခင္းကလည္း လိုအပ္တဲဲ့ ဗီတာမင္ D ကို ရ႐ွိႏိုင္ပါတယ္။

play

 

၄။ အမဲသည္း

အမဲသားစားရင္ အမဲသည္းကိုပါ စားသံုးေပးပါ။

play

 

၅။ ႏြားႏို႔

ႏြားႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြမွာ ဗီတာမင္ D လံုလံုေလာက္ေလာက္ပါဝင္လို႔ အ႐ိုးနဲ႔သြားေတြ ၾကံ႕ခိုင္ေစေၾကာင္း ယခင္ကတည္းက က်န္းမာေရးပညာ႐ွင္ေတြ ေထာက္ခံခဲ့ၾကပါတယ္။

Source : Huffpost

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား