AD
AD
AD
play


ေန႕စဥ္ စားေသာက္ေနထုိင္မႈ ပုံစံက ေသြးအတြင္း သၾကားဓာတ္ပမာဏကုိ သက္ေရာက္မႈ႐ွိပါတယ္။ ေသြးအတြင္း သၾကားဓာတ္ပမာဏ ေလွ်ာ့က်ေစဖုိ႕ စားေသာက္ေနထုိင္သင့္တဲ့ နည္လမ္းေတြကုိ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

play


၁။ ကစီဓာတ္မပါတဲ့ ပန္းေဂၚဖီစိမ္း၊ သခြားသီး၊ မုန္လာဥနီနဲ႕ ေဒါက္ခြ႐ြက္လုိ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြ ပုံမွန္စားပါ။

play


၂။ သစ္ၾကားသီးကဲ့သုိ႕ အခြံမာသီးေတြ စားပါ။

play


၃။ ဂ်ဳံၾကမ္းနဲ႕ မုေယာစပါးကဲ့သုိ႕ အစားအစာေတြ စားပါ။

play


၄။ ဟင္းလ်ာေတြထဲမွာ သစ္ႀကံပုိးေခါက္ ထည့္ခ်က္ပါ။ သစ္ႀကံပုိးေခါက္က သၾကားဓာတ္ပမာဏကုိ ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။

play


၅။ အဆီဓာတ္ပါဝင္မႈနည္းတဲ့ ႏုိ႕နဲ႕ ႏုိ႕ထြက္ပစၥည္း အစားအေသာက္ေတြ စားေသာက္ပါ။

play


၆။ ေပါင္မုန္႕ၾကမ္း စားပါ။

play


၇။ ဘလူးဘယ္ရီသီး စားပါ။ ဘလူးဘယ္ရီက အျခား သစ္သီးေတြထက္ ေသြးအတြင္း သၾကားဓာတ္ကုိ ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။

play


၈။ ျပည့္ဝ အဆီဓာတ္ပါဝင္တဲ့ အစားအစာေတြကုိ ေ႐ွာင္ပါ။

play


၉။ ကုိယ္လက္လႈပ္႐ွား ေလ့က်င့္ခန္း ပုံမွန္လုပ္ပါ။

play


၁၀။ နံနက္စာ၊ ေန႕လည္စာ၊ ညစာ တစ္ခုခုကုိ မစားဘဲ မေနပါနဲ႕။ ပုံမွန္ စားေသာက္ပါ။

play


၁၁။ အိပ္ေရးဝဝအိပ္ၿပီး အပန္းေျဖ အနားယူပါ။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD