Health: ဦးေႏွာက္ထိခုိက္ေစတဲ့ အေၾကာင္းရင္းမ်ား

လူတစ္ဦးရဲ႕ အေရးႀကီးဆုံး အစိတ္အပုိင္းတစ္ခုလုိ႕ ဆုိႏုိင္တဲ့ ဦးေႏွာက္ကုိ ထိခုိက္ႏုိင္ေစတဲ့ အေၾကာင္းရင္းမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။

play


၁။ ဦးေႏွာက္က ခႏၶာကိုယ္အစိတ္အပုိင္းေတြထဲမွာ ေအာက္စီဂ်င္ အမ်ားဆုံးသုံးတဲ့ အစိတ္အပုိင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ညစ္ညမ္းတဲ့ေလကုိ ႐ွဴ႐ႈိက္ရျခင္းက ဦးေႏွာက္ကုိ ေအာက္စီဂ်င္ေထာက္ပံ့မႈ ေလ်ာ့က်ေစၿပီး ဦးေႏွာက္စြမ္းရည္ က်ဆင္းႏုိင္ပါတယ္။

play


၂။ ေနမေကာင္းျဖစ္ေနစဥ္မွာ ဦးေႏွာက္သုံးၿပီး ျပင္းျပင္းထန္ထန္ အလုပ္လုပ္ျခင္းနဲ႕ ေလ့လာသင္ယူျခင္းေတြေၾကာင့္ ဦးေႏွာက္ထိခိုက္ႏုိင္ပါတယ္။

၃။ စဥ္ဆက္မျပတ္ စဥ္းစားေတြးေတာမႈ မ႐ွိျခင္းကလည္း ဦးေႏွာက္စြမ္းေဆာင္ရည္ကုိ ထိခုိက္ေစပါတယ္။

play


၄။ နံနက္စာ မစားဘဲေနျခင္းက ဦးေႏွာက္ကုိ ထိခိုက္ေစပါတယ္။ နံနက္စာ မစားျခင္းေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္တြင္း သၾကားဓာတ္ပမာဏ ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။  ဒီအက်ဳိးဆက္က ဦးေႏွာက္အတြက္ လုိအပ္တဲ့ အာဟာရဓာတ္ေထာက္ပံ့မႈ မလုံေလာက္ဘဲ ဦးေႏွာက္စြမ္းရည္ က်ဆင္းေစပါတယ္။

play


၅။ အခ်ဳိအစားမ်ားျခင္းေၾကာင့္ ဦးေႏွာက္ထိခုိက္ေစပါတယ္။ အခ်ဳိဓာတ္လြန္ကဲျခင္းက ပ႐ုိတိန္းနဲ႕ အာဟာရဓာတ္ေတြကုိ ခႏၶာကုိယ္က စုပ္ယူႏုိင္စြမ္းအေပၚ အဟန္႕အတား ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီအက်ဳိးဆက္ေၾကာင့္ ဦးေႏွာက္ဖြံ႕ၿဖဳိးမႈကုိ အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။

play


၆။ အပူလြန္ကဲျခင္းက ဦးေႏွာက္စြမ္းေဆာင္ရည္ကုိ ယုတ္ေလ်ာ့ေစပါတယ္။

၇။ ေစာင္ေခါင္းၿမီးၿခဳံ အိပ္ျခင္းက ကာဗြန္ဒုိင္ေအာက္ဆုိက္ စုစည္းမ်ားျပားလာၿပီး ေအာက္စီဂ်င္ပမာဏ ေလ်ာ့က်လာေစပါတယ္။ ေအာက္စီဂ်င္ ေကာင္းစြာမရႏုိင္တဲ့ ဒီ အေျခအေနက ဦးေႏွာက္ကုိ ထိခိုက္ေစပါတယ္။

play


၈။ အိပ္ေရးမဝျခင္းေၾကာင့္လည္း ဦးေႏွာက္ထိခုိက္ႏုိင္ပါတယ္။ အိပ္စက္ျခင္းက ဦးေႏွာက္ကုိ ထုိက္သင့္တဲ့ အနားေပးမႈ ရေစပါတယ္။ ကာလၾကာ႐ွည္ အိပ္ေရးပ်က္ျခင္းေၾကာင့္ ဦးေႏွာက္ဆဲလ္ေတြ ေသဆုံးမႈႏႈန္း ျမင့္တက္ႏုိင္ပါတယ္။
Source & Photo: Happy & Healthy

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား