AD
AD
AD
play


အခ်ိန္မွန္

ပံုမွန္အိပ္ခ်ိန္ သတ္သတ္မွတ္မွတ္ ထားသင့္ပါတယ္။ သတ္မွတ္ထားတဲ့အခ်ိန္တုိင္းပဲ အိပ္ရာ ဝင္သင့္ပါတယ္။

ျပႆနာ

အိပ္မေပ်ာ္ရျခင္းရဲ႕ အဓိကျပႆနာကို စဥ္းစားပါ။ ခံစားခ်က္နဲ႔ ပက္သက္တဲ့ျပႆနာေတြ ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။ ဒီျပႆနာေတြကို မေျဖရွင္းနို္င္ဘူးဆိုရင္ေတာင္ ျဖစ္ရတဲ့အေၾကာင္းအရင္းကို ခြဲျခားစိစစ္လိုက္ျခင္းဟာ သင့္စိတ္ကို ရွင္းလင္းေစပါတယ္။

play


ေန႔လယ္ဘက္

ေန႔လည္ဘက္အိပ္ျခင္းကိုေရွာင္လိုက္ပါ။ အိပ္ရင္လည္း ၁၅ မိနစ္ မိနစ္ ၂၀ ခန္႔ေလာက္သာ အိပ္ပါ။

ေနထိုင္ပံု

အခ်ိန္မွန္စားျပီး က်န္းမာေရးဂရုစိုက္ဖို႔ လိုပါတယ္။ ကဖိန္းဓာတ္မ်ားတဲ့ ေကာ္ဖီကို အမ်ားအျပား ေသာက္တာမ်ိဳး ေရွာင္သင့္ပါတယ္။ ေရမ်ားမ်ား ေသာက္ေပးျပီး သၾကားမ်ားတဲ့ အစားအစာေတြကိုလည္း ေရွာင္ေပးသင့္ပါတယ္။

Photos & Source: Zeenews

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD