AD
AD
AD
play


၁။ ႏွလုံးနဲ႕ ႏွလုံးေသြးေၾကာ က်န္းမာေရးအတြက္ အေထာက္အကူျပဳၿပီး ႏွလုံးေရာဂါ ျဖစ္ပြားမႈ ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။
၂။ ကုိယ္ခံအားစနစ္ ေကာင္းမြန္ေစၿပီး ကင္ဆာေရာဂါ အမ်ဳိးအစားအခ်ဳိ႕ကုိ ကာကြယ္ႏုိင္ပါတယ္။
၃။ ခႏၶာကိုယ္ ၾကြက္သားေတြကုိ သန္မာအားေကာင္းေစပါတယ္။

play


၄။ စက္ဘီးစီးျခင္းက အသက္႐ွည္ေစပါတယ္။
၅။ အ႐ုိးအဆစ္ ေရာင္ရမ္းနာက်င္သူေတြအတြက္ စက္ဘီးစီးျခင္းက အသင့္ေတာ္ဆုံး ေလ့က်င့္ခန္း ျဖစ္ပါတယ္။

play


၆။ တစ္ေန႕လွ်င္ မိနစ္ ၃၀ ၾကာ စက္ဘီးစီးသူေတြဟာ ဆီးခ်ဳိျဖစ္ပြားႏုိင္ေျခေ ၄၀ ရာခုိင္ႏႈန္း ေလ်ာ့နည္းပါတယ္။
၇။ စက္ဘီးစီးျခင္းက စိတ္ပုိင္းဆုိင္ရာ က်န္းမာေရးေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။
၈။ စက္ဘီးစီးျခင္းျဖင့္ ခႏၶာကုိယ္တြင္း ကယ္လုိရီေလာင္ကၽြမ္းမႈ အမ်ားအျပား ျဖစ္ေစၿပီး ဇီဝျဖစ္စဥ္ကုိ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။
Source & Photo: Daily Health

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD