AD
AD
AD
play

 

မနက္ခင္း ေလ့က်င့္ခန္း

မနက္ခင္းမွာ လုပ္ရမယ့္ မ်က္လံုးေလ့က်င့္ခန္း ျဖစ္ပါတယ္။

သက္ေသာင့္သက္သာ ထုိင္ျပီး ဝင္သက္ထြက္သက္ကုိ အာရုံစိုက္ပါ။  မ်က္လံုးေတြကို အထက္ေအာက္ ငါးၾကိမ္ၾကည့္ျပီး မွိတ္လိုက္ပါ။ ျပန္ဖြင့္ျပီး ဘယ္ညာငါးၾကိမ္ၾကည့္ပါ။ မ်က္လံုးျပန္မွိတ္ပါ။ ဒီပံုစံအတုိင္းပဲ အထက္ ညာဘက္ေထာင့္နဲ႔ ဘယ္ဘက္ေထာင့္ကိုၾကည့္ပါ။ မ်က္လံုးျပန္ဖြင့္ျပီး ေအာက္ဘက္ ဘယ္ဘက္နဲ႔ ညာဘက္ေထာင့္ကို ၾကည့္ပါ။ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာေအာင္ လုပ္ေပးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျပီးသြားတဲ့အခါ  လက္နွစ္ဖက္ကို ပြတ္လိုက္ျပီး ေႏြးေနတဲ့လက္ဖဝါးနဲ႔ မ်က္လံုးကို အုပ္ထားလိုက္ပါ။

ေဘာပင္

play

 

ေဘာပင္ကို ပံုပါအတုိင္း လက္တစ္ကမ္းအကြာမွာ ကိုင္ထားပါ။ ေဘာပင္ထိပ္ကို ၾကည့္ျပီး ျဖည္းျဖည္းခ်င္း မ်က္လံုးနားနီးလိုက္ ျပန္ခြာလိုက္ လုပ္ေပးပါ။ ဒီေလ့က်င့္ခန္းကို တစ္ပတ္ေလာက္လုပ္ေပးရင္ သိသိသာသာ တုိးတက္ပါတယ္။

Photos & Source: Daily Mail

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD