Health: တစ္မိနစ္အတြင္း စိတ္ၾကည္နည္း

လြယ္လြယ္ကူကူ လုပ္လို႔ရတဲ့ နည္းေလးေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

အသက္ရႈ

မ်က္လံုးကို မွိတ္လိုက္ပါ။ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း အသက္ဝဝရႈသြင္း ရႈထုတ္လုပ္လုိက္ပါ။ အသက္ ဝဝ ရႈလုိက္ျခင္းဟာ ေသြးေပါင္ခ်ိန္ကို ထိန္းညိႇေပးျပီး ခႏၶာကိုယ္မွာ endorphins ဓာတ္ ေတြထြက္ေပၚလာေစပါတယ္။ endorphins ဟာ အေကာင္းျမင္တဲ့ ခံစားခ်က္ေတြကို ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။

သီခ်င္းဆုိ

play

 

သီခ်င္းက်ယ္က်ယ္ဆိုလိုက္ပါ။ သီခ်င္းက်ယ္က်ယ္ဆိုလိုက္တာဟာ စိတ္ညစ္ညဴးေနမႈေတြကို ေျပေလ်ာ့သြားေစပါတယ္။ သီခ်င္းဆုိတာဟာ ေသြးလည္ပတ္မႈေကာင္းေစျပီး ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ေအာက္ဆီဂ်င္ေထာက္ပံ့မႈေကာင္း ရရွိေစပါတယ္။

ခုန္

play

 

ေဒါသထြက္တဲ့အခါ လူအခ်ိဳ႕ဟာ ေျခေထာက္ေဆာင့္တာ၊ ခုန္ဆြခုန္ဆြ အမူအရာမ်ိဳး ျဖစ္တာေတြ ရွိပါတယ္။ ဒါဟာ တင္းမာသြားတဲ့ သူတို႔စိတ္ကို ေျပေလ်ာ့ေစပါတယ္။ ခုန္ျခင္းဟာ serotonin ဓာတ္ေတြကို ထုတ္လုပ္ေပးျပီး အဆိုပါဓာတ္ဟာ စိတ္တည္ျငိမ္ေစတဲ့ ေဟာ္မုန္းေတြကို ျဖစ္ပြားေစပါတယ္။ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ေအာက္ဆီဂ်င္ရရွိမႈကိုလည္း ျမင့္တက္ေစပါတယ္။

Photos & Source: Lifehack

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား