Health: ဗုိက္မပူခ်င္တဲ့ အမ်ဳိးသားေတြ ေရွာင္သင့္တဲ့ အရာ (၁၀) ခု

, updated

ငွက္ေပ်ာသီးလည္း ပါဝင္ပါတယ္။

play

 

အထူးသျဖင့္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ်ေနစဥ္မွာ ဒီအခ်က္ေတြကို လိုက္နာသင့္ပါတယ္။

၁။  ကိုယ္အဆီက်က်စ္လ်စ္ခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းရင္းေတြကို ခ်ေရးၿပီး မေမ့မေလ်ာ့ေစဖို႔ တစ္ေနရာမွာ ကပ္ထားပါ။

၂။ ဘူေဖးနဲ႔ အစားအစာေရြးခ်ယ္စရာေတြ အမ်ားႀကီးရွိေနတဲ့ ေနရာေတြကို ေရွာင္ပါ။ ဟိုနည္းနည္း ဒီနည္းနည္းနဲ႔ မစားသင့္တဲ့အစားအစာေတြ အမ်ားႀကီးကို စားမိတတ္လို႔ပါ။

၃။ Finger food ေတြ ဘယ္ေတာ့မွ မစားပါနဲ႔။

၄။ ထမင္းစားပြဲေပၚကလြဲလုိ႔ တျခားေနရာမွာ မစားပါနဲ႔။

၅။ အစားကို ျမန္ျမန္မစားပါနဲ႔။ အစာကို ေသခ်ာေၾကညက္ေအာင္ ဝါးပါ။ ထမင္းတစ္ခါစားရင္ မိနစ္ ၂၀ ေလာက္ ၾကာပါေစ။

play

 

၆။ (ငွက္ေပ်ာသီး၊ ကီဝီသီး၊ နာနတ္သီး၊ သေဘၤာသီး၊ သရက္သီး၊ ဖရဲသီး စပ်စ္သီးေျခာက္စတဲ့) သၾကားဓာတ္မ်ားတဲ့ အသီးေတြနဲ႔ အသီးေဖ်ာ္ရည္မွန္သမွ် ေရွာင္ပါ။

၇။ အိပ္ရာမဝင္ခင္ အနည္းဆံုး ၂ နာရီအလုိကတည္းက ဘာမွမစားပါနဲ႔။

play

 

၈။ အရမ္းဆာေလာင္လာရင္ အနည္းဆံုး ၁၅ မိနစ္ေလာက္ မစားေသးဘဲ ေနလုိက္ပါ။ (အဲဒီအခ်ိန္ဆုိရင္ အလြန္အမင္းစားခ်င္စိတ္ ေပ်ာက္သြားပါလိမ့္မယ္)

၉။ ႏြားနုိ႔ေသာက္ခ်င္ရင္ အဆီထုတ္ထားတာကို ေသာက္ပါ။

၁၀။ သေရစာစားခ်င္ရင္ ပ႐ိုတင္းဓာတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ ပန္းသီး၊ လိေမၼာ္သီးနဲ႔ မုန္လာဥနီကို စားႏုိင္ပါတယ္။

Source & Photos : Life

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား