Health: အာ႐ံုစူးစိုက္မႈ အားေကာင္းေစမယ့္ အသက္႐ႈနည္း

မ်က္စိေတြမွိတ္လိုက္ၿပီး တစ္ကိုယ္လံုးက အေၾကာေတြကို ေလွ်ာ့ခ်လိုက္ပါ။ အသက္ကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း႐ႈပါ။ စည္းခ်က္မွန္မွန္႐ွိဖို႔ လိုပါတယ္။

play

 

အလုပ္ေတြလုပ္ရတာ စိတ္မပါသလိုလို အာ႐ံုေတြ ေထြျပားေနသလို ျဖစ္ေနၿပီဆုိရင္ေတာ့ အာ႐ံုေတြကို ျပန္လည္စုစည္းဖုိ႔ လိုအပ္လာပါၿပီ။ စိတ္ေတြ႐ႈပ္ေထြးလာတာမ်ိဳးေၾကာင့္ျဖစ္ေစ ပင္ပန္းလြန္း၍ျဖစ္ အာ႐ံုစူးစိုက္မႈအား ေလ်ာ့နည္းလာႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အာ႐ံုစူးစိုက္မႈအားေကာင္းေစမယ့္ လြယ္ကူထိေရာက္တဲ့ အသက္႐ႈေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုကို ဓူဝံက မွ်ေဝပါ့မယ္။

play

 

၁။ သက္ေတာင့္သက္သာ႐ွိမယ့္ ေနရာတစ္ခုမွာ ပက္လက္လွန္ၿပီး လဲေလ်ာင္းပါ။ ၾကမ္းျပင္နဲ႔ေက်ာ ထိေနပါေစ။

၂။ လက္ႏွစ္ဘက္ကို ဗိုက္ေပၚမွာတင္ပါ။ လက္ဖဝါးေတြကို ခ်က္ရဲ႕ေဘးတစ္ဖက္စီ (သို႔မဟုတ္) အေပၚေအာက္ ထပ္မေနဘဲ ဝမ္းဗိုက္ေပၚတင္ထားပါ။

၃။ မ်က္စိေတြမွိတ္လိုက္ၿပီး တစ္ကိုယ္လံုးက အေၾကာေတြကို ေလွ်ာ့ခ်လိုက္ပါ။ အသက္ကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း႐ႈပါ။ စည္းခ်က္မွန္မွန္႐ွိဖို႔ လိုပါတယ္။

play

 

၄။ အသက္႐ႈတဲ့အခါ အဆုတ္ထဲအထိေရာက္ေအာင္ ဝဝ႐ႈပါ။ အသက္႐ႈသြင္း၊ ႐ႈထုတ္လိုက္တဲ့အခါ ရင္ဘတ္နဲ႔ ဝမ္းဗိုက္က ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ပိန္လိုက္ေဖာင္းလိုက္ ျဖစ္သြားတာကို ခံစားၾကည့္ပါ။ ႐ႈထုတ္လိုက္တဲ့ ေလေတြကို သိေနပါေစ။

၅။ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ အသက္႐ႈတဲ့အခါမွာ ေလကို အျပည့္မ႐ႈသြင္းပါနဲ႔ေတာ့။ တစ္ဝက္ေလာက္႐ႈၿပီးရင္ ခဏရပ္ထားပါ။ ၿပီးမွ အျပည့္႐ႈ႐ႈိက္ပါ။ ေလအျပည့္႐ႈၿပီးရင္လည္း ခဏရပ္လိုက္ပါဦး။ ေနာက္မွ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ႏွာေခါင္းမွတစ္ဆင့္ ႐ႈထုတ္လိုက္ပါ။ အလ်င္မလိုပါနဲ႔။

play

 

ေဖာ္ျပပါေလ့က်င့္ခန္းကို အဆင့္အလုိက္ လုပ္သြားရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ႏွစ္ႀကိမ္မွ ေလးႀကိမ္အထိ ဆက္တုိက္ျပဳလုပ္ပါ။ ခတၱရပ္နားလိုတဲ့အခါ ပံုမွန္အတုိင္း ႐ိုး႐ိုးအသက္႐ႈပါ။ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ အဆင့္အလိုက္ ျပန္ၿပီးေလ့က်င့္ပါ။ ဒါဆိုရင္ေတာ့ အာ႐ံုစုစည္းမႈ အားေကာင္းလာၿပီး အလုပ္္လုပ္ရတာ တြင္က်ယ္လာပါလိမ့္မယ္။

Source : Healthista

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား