Health: အျမဲထုိင္ျခင္းသာမက အျမဲမတ္တပ္ရပ္ျခင္းကလည္း က်န္းမာေရးအတြက္မေကာင္း

အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ရပ္ျခင္းနဲ႔ ထုိင္ျခင္း ႏွစ္ခုစလံုးရဲ႕ ဆုိးက်ဳိးေတြက အတူတူပါပဲ။

play

 

ယခင္က တစ္ေနကုန္ထုိင္ျခင္းက ေစာစီးစြာ ေသဆံုးႏုိင္တယ္လို႔ ေလ့လာမႈတစ္ခုက ေဖာ္ျပခဲ့တဲ့အတြက္ လူေတြက မတ္တပ္ရပ္ၿပီး စာဖတ္ျခင္း၊ အလုပ္လုပ္ျခင္းေတြက ေခတ္စားလာခဲ့ပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ဆုိရင္ မတ္တပ္ရပ္ၿပီး အလုပ္လုပ္လို႔ရတဲ့ စားပြဲေတြကိုေတာင္ အသံုးျပဳလာၾကတယ္။

ဒါေပမဲ့ အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ မတ္တပ္ရပ္ျခင္းနဲ႔ ထုိင္ျခင္း ႏွစ္မ်ဳိးစလံုးက ဆီးခ်ဳိ၊ ႏွလံုးေရာဂါနဲ႔ ကုိယ္အေလးခ်ိန္တုိးျခင္းတုိ႔ကို ျဖစ္ေပၚေစေၾကာင္း ေလ့လာမႈတစ္ခုက ေဖာ္ျပလုိက္ျပန္ပါတယ္။

play

 

အျမဲထိုင္ေနတာ၊ အျမဲမတ္တပ္ရပ္တာမ်ဳိး မလုပ္ဘဲ မၾကာခဏ လမ္းထေလွ်ာက္ျခင္း ဒါမွမဟုတ္ မတ္တပ္ရပ္ရတာ မ်ားသူက ထုိင္ေပးျခင္းကို လုပ္ေပးရမယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။

play

 

မတ္တပ္ရပ္အလုပ္လုပ္လို႔ရတဲ့ ထုိင္ခံုေတြက သင့္ရဲ႕ ကယ္လိုရီေတြကို မေလာင္ကၽြမ္းေစႏုိင္တဲ့အျပင္ တစ္ေနကုန္ မတ္တပ္ရပ္ေနတဲ့အတြက္ ေက်ာ႐ိုးနဲ႔ ခါးကို ထိခိုက္ေစပါတယ္။

အဲဒီေတာ့ ကြန္ပ်ဴတာကေန မ်က္စိကိုလည္း အနားေပးရာလည္း ေရာက္ေအာင္၊ ခႏၶာကိုယ္ကိုလည္း အခ်ိန္္ၾကာျမင့္စြာ ထုိင္ေနျခင္း မရွိေလေအာင္ တစ္ေန႔ကို သံုးေလးႀကိမ္ လမ္းေလွ်ာက္ျခင္း ျပဳလုပ္သင့္ပါတယ္။

Source & Photos : Life

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား