Health: ဟင္းႏုႏြယ္႐ြက္စားျခင္းရဲ႕ က်န္းမာေရးေကာင္းက်ဳိးမ်ား

ဟင္းႏုႏြယ္႐ြက္စားျခင္းျဖင့္ ရ႐ွိႏုိင္တဲ့ က်န္းမာေရးအက်ဳိးေက်းဇူး (၄) ခု ျဖစ္ပါတယ္။

play

ကင္ဆာကုိတုိက္ဖ်က္ႏုိင္စြမ္း

ဟင္းႏုႏြယ္မွာ ပါဝင္တဲ့ ဓာတ္ပစၥည္းေတြက ကင္ဆာဆဲလ္မ်ား ပ်ံ႕ႏွံ႕ျခင္းကုိ ကာကြယ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ ဟင္းႏုႏြယ္ ပုံမွန္စားတဲ့ အမ်ဳိးသမီးေတြဟာ ရင္သားကင္ဆာ ျဖစ္ႏုိင္ေျခ ေလ်ာ့နည္းေၾကာင္း သုေတသီေတြက ဆုိပါတယ္။

play

ေရာင္ရမ္းမႈေလ်ာ့က်ေစႏုုိင္

ကင္ဆာကုိ တုိက္ဖ်က္ႏိုင္တဲ့ ဓာတ္ပစၥည္းေတြ ပါဝင္တဲ့ ဟင္းႏုႏြယ္က ေရာင္းရမ္းမႈေတြကုိလည္း ေလ်ာ့က်သက္သာေစပါတယ္။ ဟင္းႏုႏြယ္မွာ ေရာင္ရမ္းမႈကို သက္သာေစတဲ့ ဓာတ္ပစၥည္းမ်ား ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။

ဓာတ္တုိးဆန္႕က်င့္မႈ

ဟင္းႏုႏြယ္မွာ ဗီတာမင္ A, C နဲ႕ E တုိ႕အျပင္ ဓာတ္တုိးဆန္႕က်င့္တဲ့ ဇင့္ဓာတ္နဲ႕ ဆီလီနီယမ္တုိ႕လည္း ပါဝင္ပါတယ္။ ဟင္းႏုႏြယ္စားျခင္းျဖင့္ ေသြးတုိးျခင္းကုိ ထိန္းညွိေပးႏုိင္သလုိ ေသြးအတြင္း ကိုလက္စထေရာပမာဏကုိလည္း ထိန္းညွိေပးႏုိင္ပါတယ္။ ဟင္းႏုႏြယ္က မ်က္လုံးက်န္းမာေရးအတြက္လည္း အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

play

အ႐ုိးက်န္းမာေရးေကာင္းမြန္ေစႏုိင္

ဟင္းႏုႏြယ္စားျခင္းက အ႐ုိးက်န္းမာေရးကုိ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ ဟင္းႏုႏြယ္မွာ ပါဝင္တဲ့ ဗီတာမင္ K က အ႐ုိးေတြ က်န္းမာသန္စြမ္းဖုိ႕အတြက္ လိုအပ္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဟင္းႏုႏြယ္မွာ အ႐ုိးက်န္းမာေရး ေကာင္းမြန္ေစတဲ့ မဂၢနီစီယမ္နဲ႕ ကယ္လ္စီယမ္တုိ႕လည္း ပါဝင္တာေၾကာင့္ ပုံမွန္စားေပးျခင္းျဖင့္ အ႐ုိးက်န္းမာေရး ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။
Source & Photo: health benefits

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား