Health: ခါးနာမႈကို ျဖစ္ေစတဲ့ အေလ့အက်င့္ဆိုး (၅) ခု

ခါးနာအျဖစ္မ်ားဆံုး အေၾကာင္းအရင္းတစ္ခုဟာ ေလးလြန္းတဲ့ ပစၥည္းေတြကို မတာ ျဖစ္ပါတယ္။

play

၁ - ေမြ႕ရာေပ်ာ့

ေမြ႕ရာေပ်ာ့ေပ်ာ့မွာ အိပ္ရတာ ပထမေတာ့ ဇိမ္ရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သင့္ေက်ာရိုးကို ေထာက္ေပးမထားႏိုင္တာေၾကာင့္ ၾကာရင္ ခါးနာလာပါမယ္။ ဒီ့အတြက္ မာတဲ့ ေမြ႕ရာမ်ိဳးကိုေရြးရမွာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ မမာမေပ်ာ့ဘဲ သင့္ေလ်ာ္တဲ့ ေမြ႕ရာမ်ိဳး ေရြးသင့္ပါတယ္။

၂ - ကားအၾကာၾကီးေမာင္းတာ

ကားအၾကာၾကီးေမာင္းတာဟာ ခါးကို ဖိအား အၾကာၾကီး ေပးထားသလို ျဖစ္ပါတယ္။ အၾကာၾကီးေမာင္းရေတာ့မယ္ဆို ခါးကို ၉၀ ဒီဂရီ အေနအထားနဲ႔ မတ္မတ္ထုိင္ထားဖို႔ အေရးၾကီးပါတယ္။

၃ - ေဒါက္ဖိနပ္

play

 

ေဒါက္ဖိနပ္အၾကာၾကီး စီးတာကလည္း သင့္ေက်ာရိုးကို ထိခိုက္ပါတယ္။ ၾကာၾကာေလွ်ာက္ရမယ့္ ကိစၥေတြမွာ ေဒါက္ဖိနပ္စီးသြားတာမ်ိဳး ေရွာင္သင့္ပါတယ္။

၄ - ၾကာၾကာထုိင္ျခင္း

 ၾကာၾကာထုိင္ေနတာဟာ မတ္တပ္ရပ္ေနတာထက္ ခါးေပၚဖိအား ၄၀ ရာခုိင္ႏႈန္းေလာက္ ပိေစပါတယ္။ မာတဲ့ခံုမ်ိဳးမွာ ထုိင္သင့္ပါတယ္။ ထုိင္ေနတုန္းလည္း မၾကာခဏထေပးသင့္ပါတယ္။

၅ - ေလးလြန္းတဲ့ ပစၥည္း

play

 

ခါးနာအျဖစ္မ်ားဆံုး အေၾကာင္းအရင္းတစ္ခုဟာ ေလးလြန္းတဲ့ ပစၥည္းေတြကို မတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ပစၥည္းတစ္ခုကို မတဲ့အခါ ကုန္းျပီးယူတာမ်ိဳး မလုပ္ဘဲ ေဆာင့္ေၾကာင့္ထုိင္ ဒူးေကြးျပီး ပံုပါအတုိင္း ယူဖို႔ လိုပါတယ္။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား