Health: ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျပီးတုိင္း မစားသင့္တဲ့ အစာ(၄) မ်ိဳး

ေလ့က်င့္ခန္းျပင္းျပင္းထန္ထန္ လုပ္တာေၾကာင့္ လိုအပ္သြားတဲ့ အဟာရေတြကို က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညႊတ္တဲ့ အစားအေသာက္နဲ႔ ျပန္လည္ ျဖည့္တင္းသင့္ပါတယ္။

play

 

ေလ့က်င့္ခန္း ျပင္းျပင္းထန္ထန္ လုပ္ျပီးတဲ့အခါတုိင္း မစားသင့္တဲ့ အစားအေသာက္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

၁ - အသီးအရြက္စိမ္း

အသီးအရြက္စိမ္းေတြကိုပဲ စားတာမ်ိဳးလည္း ေရွာင္ပါ။ အသီးအရြက္စိမ္းေတြပဲ စားေနတာဟာ လိုအပ္တဲ့ အဟာရကို ျပန္လည္ မျဖည့္တင္းေပးပါဘူး။

၂ - သၾကား

play

 

အခ်ိဳဓာတ္ အလြန္မ်ားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကိုလည္း မစားသင့္ပါဘူး။ အထူးသျဖင့္ ခ်ိဳလြန္းတဲ့ ေဖ်ာ္ရည္ေတြကို မေသာက္သင့္ပါဘူး။

၃ - ဆား

ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျပီးတဲ့အခါတိုင္း ဆားမ်ားျပီး ငန္တဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို မစားသင့္ပါဘူး။ ေလ့က်င့္ခန္းျပင္းျပင္းထန္ထန္ လုပ္တာေၾကာင့္ လိုအပ္သြားတဲ့ အဟာရေတြကို က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညႊတ္တဲ့ အစားအေသာက္နဲ႔ ျပန္လည္ ျဖည့္တင္းသင့္ပါတယ္။

၄ - အဆီ

play

 

အဆီမ်ားတဲ့ အစားအေသာက္ကိုလည္း ေရွာင္ပါ။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရတဲ့ အဓိကရည္ရြယ္ခ်က္ဟာ အဆီက်ျပီး က်စ္လစ္တဲ့ ခႏၶာကိုယ္ကို ပိုင္ဆုိင္ဖို႔ ဆုိတာ မေမ့ပါနဲ႔။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား