Health: ေလးလံထုိင္းမႈိင္းေနတဲ့အခါ ဒီအခ်က္ေတြ သိထားသင့္

ေလးလံထုိင္းမႈိုင္းေနတဲ့အခါ သၾကားဓာတ္မ်ားတာမ်ိဳးေတြကို စားေသာက္တာမိ်ဳး မလုပ္သင့္ပါဘူး။

play

 

၁ - ေလးလံထုိင္းမႈိင္းေနတဲ့အခါ အေကာင္းဆံုး ေျဖေဖ်ာက္ႏုိင္တာဟာ လမ္းေလွ်ာက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္ပိုင္းဆုိင္ရာနဲ႔ ရုပ္ပိုင္းဆုိင္ရာပါ ေလးလံထုိင္းမႈိင္းမႈကို ေျပေပ်ာက္ေစပါတယ္။ လမ္းေလွ်ာက္မယ္ဆုိရင္ မိနစ္သံုးဆယ္ေလာက္ ေလွ်ာက္သင့္ပါတယ္။

၂ - တစ္ေန႔ေျခာက္နာရီ အိပ္ရမယ္ဆုိတာ လူတုိင္းသိေပမဲ့ အိပ္တဲ့အခါ ေျခာက္နာရီကို အျပည့္အဝ အိပ္ဖို႔ လိုပါတယ္။ အိပ္ရာေပၚမွာ လူးလိမ့္ေနတာမ်ိဳး၊ ဖုန္းသံုးတာမ်ိဳးေတြရွိမယ္ဆုိရင္ ေျခာက္နာရီအိပ္ေပမဲ့ ထိေရာက္မႈ မရွိပါဘူး။

၃ - အလုပ္နဲ႔ ေဝးတဲ့အခါမွာလည္း လူဟာ ထုိင္းမႈိင္းလာတတ္ပါတယ္။ 

play

 

၄ - ေလးလံထုိင္းမိႈင္းမႈေတြ အျမဲျဖစ္ေနတဲ့လူဟာ ညဘက္ အိပ္မေပ်ာ္တာမ်ိဳးလည္း ျဖစ္တတ္ပါတယ္။

၅ - ေလးလံထုိင္းမႈိင္းမႈဟာ အိပ္ေရးပ်က္တာ တစ္ခုတည္းေၾကာင့္ ျဖစ္တာမဟုတ္ပါဘူး။ စိတ္က်မႈနဲ႔ ေရာဂါအခ်ိဳ႕ေၾကာင့္လည္း ျဖစ္တတ္ပါတယ္။

play

 

၆ - ေလးလံထုိင္းမိႈင္းမႈေတြ ၾကံဳရတဲ့အခ်ိန္မွာ အမ်ားၾကီးလုပ္ႏုိင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဦးစားေပးလုပ္ရမယ့္ အရာကို အရင္ဆံုး ေရြးခ်ယ္လုပ္သင့္ပါတယ္။

၇ - သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ခ်ိန္းထားတာမ်ိဳး ရွိတယ္ဆိုရင္ အားနာတာမ်ိဳး မရွိသင့္ပါဘူး။ ဖုန္းဆက္ျပီး မလာႏိုင္ေတာ့ေၾကာင္း အက်ိဳးသင့္အေၾကာင္းသင့္ေျပာသင့္ပါတယ္။

၈ - အိမ္မွာပဲ ေနေနတာေၾကာင့္ ေလးလံထုိင္းမႈိင္းမႈေတြ ျဖစ္လာတဲ့အခါ အိမ္ထဲမွာရွိတဲ့ ရႈပ္ပြေနတာမ်ိဳးေတြကို ရွင္းသင့္ပါတယ္။

၉ - ေလးလံထုိင္းမႈိုင္းေနတဲ့အခါ သၾကားဓာတ္မ်ားတာမ်ိဳးေတြကို စားေသာက္တာမိ်ဳး မလုပ္သင့္ပါဘူး။

Photos & Source: Web MD

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား