Health: ေသြးတုိးက်ေစမယ့္ အေလ့အက်င့္ (၅) ခု

အလုပ္ခ်ိန္ကို ေလွ်ာ့ခ်ပါ။ အတတ္ႏိုင္ဆံုး အခ်ိန္ပို မလုပ္ပါနဲ႔။

play

 

၁ - လမ္းေလွ်ာက္

ေန႔စဥ္ ခဏေလာက္ လမ္းသြက္သြက္ေလွ်ာက္သင့္ပါတယ္။ ရုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာလႈပ္ရွားမႈရွိတာေၾကာင့္ ႏွလံုးဟာ ေအာက္ဆီဂ်င္ပိုမိုရရွိပါတယ္။

၂ - အသက္ရႈ

play

 

အသက္ျပင္းျပင္းရႈတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းမ်ိဳး လုပ္သင့္ပါတယ္။ ဖိအားေတြကိုလည္း ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။ မနက္ ၁၀ မိနစ္၊ ည ၁၀ မိနစ္ေလာက္ လုပ္သင့္ပါတယ္။

၃ - ပိုတက္ဆီယမ္

ပိုတက္ဆီယမ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကို ေန႔စဥ္စားေပးသင့္ပါတယ္။ ပိုတက္ဆီယမ္ဟာ ေသြးထဲမွာ ဆုိဒီယမ္ေၾကာင့္ျဖစ္တဲ့ ဓာတ္ကို တန္ျပန္ႏိုင္ပါတယ္။

၄ - ဆား

play

 

ဆားကိုေတာ့ ေလွ်ာ့စားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ စားကို ေလွ်ာ့စားဖို႔အတြက္ အျခား ၾကက္သြန္ျဖဴ၊ ငရုတ္ေကာင္းတို႔လို႔ အေမႊးအၾကိဳင္ေတြကို ပိုထည့္လိုက္ပါ။

၅ - အလုပ္ခ်ိန္

အလုပ္ခ်ိန္ကို ေလွ်ာ့ခ်ပါ။ အတတ္ႏိုင္ဆံုး အခ်ိန္ပို မလုပ္ပါနဲ႔။

Photos & Source: Zee

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား