Health: အမ်ိဳးသားတိုင္း ၾကက္ဥအႏွစ္စားသင့္

ဝိတ္တက္မွာစိုးတာနဲ႔ပဲ အာဟာရျဖစ္တာကို ေ႐ွာင္ၾကဥ္ဖုိ႔မလိုပါဘူး။

play

 

ၾကက္ဥ၊ ဘဲဥ စတဲ့ ဥအမ်ိဳးမ်ိဳးရဲ႕ အႏွစ္ေတြဟာ ခႏၶာကိုယ္အေလးခ်ိန္တက္ေစတယ္ဆုိၿပီး မစားဘဲဲေနသူေတြ႐ွိပါတယ္။ ဝလာမွာစိုးတာနဲ႔ပဲ တကယ္အာဟာရျဖစ္ေစတဲ့အရာကို လံုးဝေ႐ွာင္ၾကဥ္လိုက္တာမ်ိဳးေတာ့ မျဖစ္သင့္ပါဘူး။

play

 

ဥအမ်ိဳးမ်ိဳးဟာ ပ႐ိုတင္းဓာတ္အၾကြယ္ဝဆံုး ဇီဝရင္းျမစ္ေတြျဖစ္ပါတယ္။ တျခားအစားအစာေတြထက္ ၾကက္ဥ၊ဘဲဥ စတဲဲ့ ဥအမ်ိဳးမ်ိဳးကရတဲဲ့ ပ႐ိုတင္းဓာတ္ကို ခႏၶာကိုယ္က ပိုၿပီးစုပ္ယူႏိုင္ပါတယ္။ ၾကက္ဥအႏွစ္မွာ ေဖာ့စ္ေဖာရပ္စ္၊ ဇင့္နဲ႔ ဗီတာမင္ B မ်ိဳးစံု ပါဝင္တဲ့အျပင္ ကိုလင္းဓာတ္ေတြလည္း ပါဝင္ေနပါတယ္။ ဒါေတြက ခႏၶာကိုယ္အတြက္ အဓိကလိုအပ္တဲ့ စြမ္းအားကို ျဖည့္ဆည္းေပးၾကတာပါ။

play

 

ဥအႏွစ္ေတြ စားသံုးျခင္းေၾကာင့္ ၾကြက္သားေတြကို ပိုမိုထြားႀကိဳင္းခိုင္မာေစၿပီး ဦးေႏွာက္ဖြံၿဖိဳးမႈကိုလည္း အေထာက္အကူျပဳပါေသးတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေယာက္်ားပီသတဲ့ခႏၶာကိုယ္နဲ႔ စြမ္းအားကို ပိုင္ဆိုင္လိုသူေတြကေတာ့ ၾကက္ဥ၊ဘဲဲဥ အႏွစ္ေတြကို စားသံုးေပးဖုိ႔လိုအပ္ပါတယ္။

Source : Mens Health

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား