Health: ခါးနာတတ္သူေတြအတြက္ အိပ္စက္နည္းမ်ား

ဒီနည္းေတြနဲ႔အိပ္ရင္ ခါးနာလို႔ အိပ္မေပ်ာ္တာ မျဖစ္ေတာ့ပါဘူး။

play

 

ကမာၻ႕လူဦးေရရဲ႕ ၂၀ ရာခုိင္ႏႈန္းမွာ ခါးနာေရာဂါရွိပါတယ္။

ခါးနာတဲ့ေဝဒနာက ဆုိးရြားလွၿပီး အခံရအခက္ဆံုးအခ်ိန္က အိပ္ခ်ိန္ပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ ခါးနာတဲ့ေဝဒနာရွိသူမ်ားအတြက္ အိပ္တဲ့အခါ သက္ေသာင့္သက္သာရွိေအာင္ လုပ္ယူလို႔ရပါတယ္။

play

 

သင္ဟာ ခါးနာတတ္သူျဖစ္ၿပီး ပက္လက္အေနအထားအိပ္တတ္သူဆုိရင္ သင့္ဒူးေခါင္းေတြေအာက္မွာ ေခါင္းအံုးတစ္လံုးထားအိပ္ရင္ အိပ္ခ်ိန္မွာ ခါးနာတဲ့ေဝဒနာကို ခံစားရမွာ မဟုတ္ပါဘူး။

play

 

ေဘးတေစာင္းအိပ္တတ္သူဆုိရင္ေတာ့ ဒူးေခါင္းႏွစ္လံုးၾကားမွာ ေခါင္းအံုးကို ထားအိပ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ဘဲ သင္ဟာ ေမွာက္လ်က္ အိပ္တတ္သူဆုိရင္ေတာ့ ေခါင္းအံုးကို ေအာက္ဗိုက္ရဲ႕ေအာက္မွာ ထိုးထည့္ၿပီး အိပ္သင့္တယ္လုိ႔ နယူးေယာ့ခ္အေျခစိုက္ National Sleep Foundation က အၾကံျပဳထားပါတယ္။

play

 

Source & Photos : Life

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား