Health: ခံုမွာ အျမဲထိုင္ျပီး လုပ္ရသူေတြ ဗိုက္မပူေစဖို႔

, updated

အလုပ္လုပ္ရင္း မုန္႔ထုပ္စားတာမ်ိဳးကို အျမဲမလုပ္ပါနဲ႔။

play

 

၁ - အလုပ္စားပြဲမွာ ေရဘူး ယူမထားပါနဲ႔။ ေရဆာတဲ့အခါ ထေသာက္ပါ။ ဖုန္းလာတဲ့အခါ ထေျပာပါ။ လမ္းေလွ်ာက္ျဖစ္မယ့္ အေလ့အက်င့္ေတြကို လုပ္ယူဖန္တီးထားပါ။

၂ - ဆုိဒါနဲ႔ အားျဖည့္အခ်ိဳရည္ေတြကို အထူးေရွာင္ပါ။ ကယ္လိုရီ ျမင့္တက္ေစရုံသာမက ႏွလံုးက်န္းမာေရးကိုလည္း ထိခိုက္ပါတယ္။ ဂတ္စ္ေတြေၾကာင့္ ဝမ္းဗိုက္အစာေခ်စနစ္ကို ထိခိုက္ပါတယ္။

play

 

၃ - အလုပ္လုပ္ရင္း မုန္႔ထုပ္စားတာမ်ိဳးကို အျမဲမလုပ္ပါနဲ႔။ စားက်င့္ရွိတယ္ဆိုရင္လည္း အသီးအႏွံေလးေတြန႔ဲ အစားထိုးစားသင့္ပါတယ္။

၄ - ခႏၶာကိုယ္ကို မတ္မတ္ထိုင္ပါ။ အေပါ့သြားခ်င္တာမ်ိဳး ျဖစ္လာရင္ ခ်က္ခ်င္းထသြားဖို႔ မပ်င္းပါနဲ႔။

၅ - ဓာတ္ေလွကားမစီးဘဲ ေလွကားကေန တက္ပါ။ တစ္မွတ္တိုင္ေလာက္ၾကိဳဆင္းျပီး လမ္းေလွ်ာက္တဲ့ အက်င့္မ်ိဳး လုပ္ပါ။ ေတာ္ရုံသြားရမယ့္ လမ္းကို ဆုိက္ကားမငွားပါနဲ႔။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား