Health: ၀ိတ္ခ်ခ်င္တဲ့သူေတြ သိဖို႔လိုအပ္တဲ့ အခ်က္ (၅) ခ်က္

ဝိတ္ခ်တယ္ဆုိတာ လြယ္ကူတဲ့ကိစၥမဟုတ္ပါဘူး။

play

 

ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့က်ဖို႔ဆုိတာ ဇြဲလံု႔လနဲ႔ ျပဳလုပ္ရတဲ့ အလုပ္တစ္ခုပါ။ ေရရွည္လုပ္ရတဲ့ကိစၥရပ္ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ဒီအခ်က္ေလးေတြကို သတိျပဳသင့္ပါတယ္။

၁။ အစာ အရမ္းေလွ်ာ့စားတာ မလုပ္ပါနဲ႔

ဝိတ္ခ်ဖုိ႔အတြက္ အစာေလွ်ာ့စားတာ လူတုိင္းလုပ္တဲ့ကိစၥ ျဖစ္ေပမဲ့ ေရရွည္လုပ္ႏုိင္ဖုိ႔က အရမ္း ခက္ခဲပါတယ္။ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ်တယ္ဆုိတာ အျမဲတမ္း ဂ႐ုစိုက္ရတဲ့အလုပ္ျဖစ္လို႔ ေရရွည္မျဖစ္ႏုိင္တဲ့ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြ မထားဖုိ႔ လိုပါတယ္။

၂။ ျဖစ္ႏုိင္တဲ့ပန္းတုိင္ေတြသာ ခ်မွတ္ပါ

ပန္းတုိင္ေသးေသးေလးေတြ ခ်မွတ္ၿပီး စဖို႔လိုပါတယ္။ မျဖစ္ႏုိင္ႏုိင္တဲ့ ပန္းတုိင္ေတြ သတ္မွတ္ရင္ တစ္ရက္ႏွစ္ရက္အတြင္ သင္ စိတ္ပ်က္သြားပါလိမ့္မယ္။

play

 

၃။ လိမ္လည္တဲ့ေန႔ေတြ မရွိပါေစနဲ႔

သတ္မွတ္ထားတဲ့ အစားအစာ၊ သတ္မွတ္ထားတဲ့ အခ်ိန္ေတြကို ခ်ဳိးေဖာက္တာမ်ဳိး မလုပ္သင့္ပါဘူး။ တစ္ခါေလာက္နဲ႔ ဘာမွ မျဖစ္ႏုိင္ဘူးလို႔ ေတြးၿပီး သင့္ရဲ႕သတ္မွတ္ခ်က္ကို ခ်ဳိးေဖာက္လိုက္တာနဲ႔ ေနာက္လည္း လုပ္မိေနပါဦးမယ္။ သင္ဟာ ည ၈ နာရီေက်ာ္ရင္ အစာမစားဘူးလို႔ ဆံုးျဖတ္ထားရင္ လံုးဝမစားမိဖို႔ လိုပါတယ္။

၄။ စိတ္ဖိစီးမႈကို က်န္းမာေရးနဲ႔သင့္ေတာ္တဲ့နည္းနဲ႔ ေျဖရွင္းပါ

စိတ္ဖိစီးမႈေတြမ်ားလို႔ အရက္ေသာက္တာမ်ဳိး မလုပ္ပါနဲ႔။ စိတ္ဖီးစီးလြန္းလို႔ အစားေတြ နင္းကန္ မစားမိပါေစနဲ႔။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္းနဲ႔ စိတ္ဖိစီးမႈကို ေလွ်ာ့ခ်တာ အေကာာင္းဆုံးပါ။

play

 

၅။ တစ္ခုခု မလုပ္မီ အခ်ိန္နည္းနည္းယူပါ

ဒါဟာ က်န္းမာေရးနဲ႔ ညီညြတ္တဲ့ အစားအစာ ဟုတ္မဟုတ္ ေသခ်ာစဥ္းစားပါ။ တစ္ခါတေလမွာ အလုပ္မ်ားလြန္းလို႔ ဘာမွမစဥ္းစားႏုိင္ဘဲ စားလိုက္တာ၊ လုပ္လုိက္မိတာမ်ဳိးေတြ ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဘာပဲလုပ္လုပ္ ဘာပဲ စားစား ဝိတ္တက္ေစမယ့္အရာေတြ မလုပ္မိ မစားမိေစဖုိ႔ အခ်ိန္ေလး နည္းနည္းေပးၿပီး စဥ္းစားတဲ့အက်င့္ေလး လုပ္ဖုိ႔လုိပါတယ္။

Source & Photos : Life

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား