Health: က်န္းမာေရးအတြက္ ကိုယ္တုိင္လုပ္ေသာက္ႏိုင္တဲ့ ဖရဲသီးအေစ့ ေရေႏြးၾကမ္း

, updated

ဖရဲသီးအေစ့က မွတ္ဉာဏ္ကုိ ပုိမုိေကာင္းမြန္ေစၿပီး ၾကြက္သားဆဲလ္ေတြ က်န္းမာေစႏုိင္ကာ ႏွလုံးက်န္းမာေရးကိုလည္း အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

play


ဖရဲသီးစားျခင္းက က်န္းမာေရးအတြက္ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစပါတယ္။ အစာအိမ္ အူလမ္းေၾကာင္း က်န္းမာေရး၊ ေရာင္ရမ္းမႈအမ်ဳိးမ်ဳိး၊ အသားဝါေရာဂါ၊ ေက်ာက္ကပ္ေက်ာက္တည္ျခင္း၊ ဆီးလမ္းေၾကာင္း ျပႆနာမ်ားအတြက္ ဖရဲသီးစားျခင္းက ေကာင္းမြန္ပါတယ္။

play


ဖရဲသီးက က်န္းမာေရးကုိ အေထာက္အကူျပဳသလုိ Citrulline ဓာတ္ ၾကြယ္ဝစြာ ပါဝင္တဲ့ ဖရဲသီးအေစ့ကလည္း ေသြးေၾကာေတြအတြက္ ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ Citrulline က ေသြးေၾကာမ်ား လုပ္ငန္းပုံမွန္ေဆာင္႐ြက္ရန္အတြက္ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစပါတယ္။

play


ဖရဲသီးအေစ့က ေသြးတုိးေရာဂါ၊ ႏွလုံးေရာဂါေၾကာင့္ ရင္ဘတ္ေအာင့္ျခင္းနဲ႕ ကုိလက္စထေရာ ျမင့္တက္မႈေၾကာင့္ ျဖစ္တတ္တဲ့ ေရာဂါေတြအတြက္ ကုသေပးႏုိင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဖရဲသီးအေစ့က မွတ္ဉာဏ္ကုိ ပုိမုိေကာင္းမြန္ေစၿပီး ၾကြက္သားဆဲလ္ေတြ က်န္းမာေစႏုိင္ကာ ႏွလုံးက်န္းမာေရးကိုလည္း အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

play


ဖရဲသီးစားၿပီးပါက ဖရဲသီးအေစ့ကုိ လႊင့္မပစ္ဘဲ ဖရဲသီးေစ့ေရေႏြးၾကမ္း ကိုယ္တုိင္လုပ္ေသာက္ႏုိင္တဲ့ နည္းလမ္းကုိ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

play


၁။ ဖရဲသီးအေစ့ ဟင္းစားဇြန္း ၄ ဇြန္းကုိ ေၾကညက္ၿပီး အမႈန္႕ျဖစ္ေအာင္ ျပဳလုပ္ပါ။
၂။ ေရသန္႕ဘူး ၂ ဘူးစာ ေရျဖင့္ ဖရဲသီးအေစ့ အမႈန္႕မ်ားကုိ ၁၅ မိနစ္မွ် ႀကဳိခ်က္ပါ။
၃။ ဖရဲသီးေစ့ ေရေႏြးၾကမ္း ရ႐ွိပါၿပီ။
၄။ ဖရဲသီးအေစ့ ေရေႏြးၾကမ္းကုိ ႏွစ္ရက္ဆက္တုိက္ေသာက္ၿပီး တစ္ရက္နားပါ။
၅။ ႏွစ္ရက္ေသာက္ တစ္ရက္နား ပုံစံျဖင့္ ႏွစ္ပတ္ၾကာ ေသာက္သုံးႏုိင္ပါတယ္။

ဖရဲသီးအေစ့ ေရေႏြးၾကမ္းမွာ က်န္းမာေရးအတြက္ ေန႕စဥ္လုိအပ္တဲ့ ဗီတာမင္ A, B, C နဲ႕ Calcium, Magnesium, Iron နဲ႕ antioxidants ေတြ ပါဝင္ပါတယ္။
Source & Photo: Daily Health

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား