Health: ညဘက္ သင္အိပ္မေပ်ာ္တဲ့ အခ်ိန္ကိုၾကည့္ျပီး သင့္စိတ္အေျခအေနကို ခန္႔မွန္းလို႔ရ

, updated

၁ နာရီကေန ၃ နာရီၾကားမွာ ႏုိးေနတယ္ဆုိရင္ေတာ့ အျပစ္တစ္ခုခု ဒါမွမဟုတ္ ေဒါသစိတ္နဲ႔ ပတ္သက္ေနပါတယ္။

play

 

၁၁ နာရီကေန ၁ နာရီၾကား

ဒီအခ်ိန္ေတြမွာ အိပ္မေပ်ာ္သူေတြဟာ အျခားလူေတြရဲ႕ အျပစ္ကို ျမင္လြန္းသူျဖစ္ေနႏိုင္ပါတယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ သံုးသပ္လြန္းေနသူလည္း ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ အထင္ၾကီးလြန္းတဲ့ ျပႆ     နာနဲ႔လည္း ရင္ဆုိင္ေနရႏုိင္ပါတယ္။ Chinese Medicine Body Block ရဲ႕အဆုိအရ ခ်စ္ခင္သူေတြေၾကာင့္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနရသူေတြဟာလည္း ဒီအခ်ိန္မွာ အိပ္မေပ်ာ္တတ္ပါဘူး။ က်န္းမာေရးရႈေထာင့္က ဆုိရင္ေတာ့ သည္းေျခအိတ္က အဆီေလွ်ာ့စားဖို႔ သင့္ခႏၶာကိုယ္ကို ေျပာေနတာပါ။ ေဆးလိပ္လည္းေလွ်ာ့ေသာက္ျပီး ကဖိန္းဓာတ္ပါတဲ့အခ်ိဳရည္ေတြနဲ႔ ေကာ္ဖီလည္း ေလွ်ာ့သင့္ေနပါတယ္။

၁ နာရီကေန ၃ နာရီၾကား

play

 

၁ နာရီကေန ၃ နာရီၾကားမွာ ႏုိးေနတယ္ဆုိရင္ေတာ့ အျပစ္တစ္ခုခု ဒါမွမဟုတ္ ေဒါသစိတ္နဲ႔ ပတ္သက္ေနပါတယ္။ တစ္စံုတစ္ေယာက္ဟာ အျပစ္ရွိတယ္လို႔ ခံစားရတာ၊ ဒါမွမဟုတ္ သင္ကိုယ္တုိင္က အျပစ္ရွိတယ္လို႔ ခံစားရေနတဲ့ ျပႆ    နာမ်ိဳးရွိေနပါတယ္။ ေတြးလိုက္တိုင္း ေဒါသျဖစ္ေနရတဲ့ ကိစၥတစ္ခု သို႔မဟုတ္ အေျမာက္အမ်ား ရွိေနပါတယ္။ က်န္းမာေရးအရဆုိရင္ေတာ့ သင့္အသည္းကို ဂရုစိုက္ဖို႔ လိုေနပါတယ္။

၃ နာရီကေန ၅ နာရီၾကား

ဝမ္းနည္းပူေဆြးမႈနဲ႔ ဆက္စပ္ေနပါတယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာ ႏိုးေနတာဟာ ခ်စ္တဲ့သူနဲ႔ခြဲခြာရတာေတြ၊ ဘဝရဲ႕ဆုိးဝါးလြန္းတဲ့ မေကာင္းတဲ့အပိုင္းေတြေၾကာင့္ပါ။ ရင္းႏွီးတဲ့သူငယ္ခ်င္းကို ကိုယ္ေျပာခ်င္တာေတြ ေျပာျပတာမ်ိဳး လုပ္သင့္ပါတယ္။ က်န္းမာေရးအရဆိုရင္ေတာ့ သင့္အဆုပ္ကို ဂရုစိုက္သင့္ပါတယ္။

၅ နာရီကေန ၇ နာရီ

play

 

အက်င့္မရွိဘဲ ဒီအခ်ိန္မွာ အေစာၾကီးႏုိးေနတာမ်ိဳးဟာ သင့္ဘဝမွာ တုိးတက္မႈကင္းမဲ့ေနတဲ့ အဓိပၸာယ္ပါ။ သင္ထင္သေလာက္မတုိးတက္တာ၊ သင္ရည္မွန္းသေလာက္ မတုိးတက္တာေတြ ရွိေနပါတယ္။ သင့္ကိုသင္ မေက်နပ္တာ၊ အားမရတာေတြလည္း ရွိေနပါတယ္။ က်န္းမာေရးအရ သင့္အစာအိမ္မွာ ျပႆ     နာရွိေနႏိုင္ပါတယ္။

Photos & Source: Lifehack

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား