Health: ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္မေပ်ာ္တာ ဒီ (၅) ခ်က္ေၾကာင့္ျဖစ္

, updated

ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိ္ပ္မေပ်ာ္ရင္ က်န္းမာေရးဆိုးက်ိဳးေတြ မ်ားစြာ ရလာႏုိင္ပါတယ္။

play

 

အိပ္ေရးမဝျခင္းရဲ႕ အဓိက တရားခံႏွစ္ခုက အိပ္ခ်ိန္နည္းပါးျခင္းနဲ႔ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္မေပ်ာ္လို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ အိပ္ခ်ိန္နည္းပါးတာဟာ သိသာျမင္လြယ္တဲ့ အေျခအေနျဖစ္ေပမဲ့ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္မေပ်ာ္တာကိုေတာ့ သင္႐ုတ္တရက္ မသိႏုိင္ပါဘူး။

ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္မေပ်ာ္ႏုိင္ျဖစ္ရတဲ့ အေၾကာင္းရင္း (၅) ခုရွိပါတယ္။

၁။ အိပ္ခန္း အလင္းအေမွာင္

play

 

သင့္ရဲ႕ အိပ္ခန္းက အိပ္စက္ဖို႔အတြက္ လံုေလာက္တဲ့ အေမွာင္မ်ိဳး မရရင္လည္း ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္မေပ်ာ္တာမ်ိဳး ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ အခန္းရဲ႕ အလင္းအေမွာင္ကို သင့္ရဲ႕မ်က္လံုးက ပိတ္ထားသည့္တုိင္ ေကာင္းေကာင္း သိေနပါတယ္။

၂။ ေလ့က်င့္ခန္းမလုပ္ျခင္း

play

 

ေလ့က်င့္ခန္း မလုပ္ဘဲ အိပ္စက္တဲ့ ႏွလံုးခုန္ႏႈန္းဟာ ပံုမွန္မဟုတ္ဘဲ ျဖစ္လာတတ္ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ က်န္းမာေရးမွာ စံတင္ေလာက္ေအာင္ မေကာင္းသူေတြက ႏွလံုးခုန္မမွန္ျဖစ္တတ္ၿပီး အိပ္စက္ျခင္းကို အေႏွာက္အယွက္ေပးပါတယ္။

၃။ ေမြ႔ရာေၾကာင့္

play

 

လူအေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ ေကာင္းေကာင္းမအိပ္စက္ႏိုင္ရျခင္း အေၾကာင္းရင္းဟာ ေမြ႔ရာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္တတ္တယ္ဆိုတာ သတိမထားမိၾကပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ေကာင္းေကာင္းမအိပ္ႏုိင္ေတာ့ဘူးဆိုရင္ ေမြ႔ရာလဲဖို႔လည္း မေမ့ပါနဲ႔။

၄။ အစားမ်ားလို႔

play

 

အထူးသျဖင့္ ညဘက္ေတြမွာ အစားအမ်ားႀကီး စားမိလုိက္ရင္လည္း ရင္ျပည့္ၿပီး ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ မအိပ္ႏုိင္ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ပီဇာ၊ ေခါက္ဆြဲေၾကာ္တို႔လို ဗိုက္အရမ္းျပည့္ေစတာမ်ိဳးေတြ ညဘက္စားတာ ေရွာင္ပါ။

၅။ စိတ္ပူေနရလို႔

play

 

တစ္စံုတစ္ခုကို သင္စိတ္ပူပန္ေနရတာမ်ိဳး ႀကံဳေနရရင္လည္း ေကာင္းေကာင္းမအိပ္စက္ႏုိင္ ျဖစ္ရပါတယ္။ စိတ္ပူတာဟာ ေကာင္းက်ိဳး မရႏုိင္တဲ့အတြက္ ပူပန္တတ္တာ၊ စိတ္ဖိစီးတတ္တာကိုေဖ်ာက္ဖ်က္ဖို႔ လုပ္သင့္ပါတယ္။

Source : Life

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား