Health: စိတ္ဓာတ္က်ေနခ်ိန္မွာ ေရွာင္သင့္တဲ့ အစားအေသာက္မ်ား

စိတ္ဓာတ္က်မႈကို ပိုဆိုးႏုိင္တဲ့ အစားအေသာက္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၁ - ေရခဲမုန္႔နဲ႔ ေခ်ာကလက္

စိတ္ဓာတ္က်ေနခ်ိန္မွာ ေရခဲမုန္႔နဲ႔ေခ်ာကလက္စားတာကို ေရွာင္သင့္ပါတယ္။ သၾကားပါဝင္မႈမ်ားျပီး စိတ္ဖိစီးမႈနဲ႔ဆိုင္တဲ့ ေဟာ္မုန္းေတြကို အထြက္မ်ားေစပါတယ္။

၂ - ေကာ္ဖီ

 mochas နဲ႔  lattes လိုေကာ္ဖီကေတြက သၾကားဓာတ္မ်ားပါတယ္။ espresso က သင့္ကို အိပ္မေပ်ာ္တာေတြ ျဖစ္ေစပါတယ္။

play

 

၃ - ငါးေသတၱာ

ေအးခဲအသားေတြ၊ အသီးအရြက္ေတြ၊ ငါးေသတၱာဘူးေတြလို အစားအစာေတြကိုလည္း မစားသင့္ပါဘူး။ ဒီလို အစားအစာေတြမွာ ဆိုဒီယမ္ျမင့္မားပါတယ္။ ထပ္ေပါင္းထည့္သြင္းထားတဲ့ ပစၥည္းေတြလည္း ပါဝင္ျပီး ခႏၶာကိုယ္ထဲက စိတ္ဖိစီးမႈဆိုင္ရာ ေဟာ္မုန္းေတြကို ထြက္ေစပါတယ္။

၄ - အေၾကာ္

ေၾကာ္ထားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကိုလည္း အတတ္ႏုိင္ဆံုးေရွာင္ပါ။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား