Health: ဝိတ္ေလွ်ာ့ေနသူေတြ မွားယြင္းယူဆေနၾကတဲ့ အယူအဆ (၅) ခု

ဒီအခ်က္ေတြက ႐ုတ္တရက္ေတြးရင္ မွန္သလိုလို ရွိေပမဲ့ တကယ္တမ္းမွာ ေဆးပညာ႐ႈေထာင့္အရ မွားယြင္းေနပါတယ္။

 

က်န္းမာေရးနဲ႔ ညီညြတ္ဖို႔ ဝိတ္ခ်ရတဲ့ လုပ္ငန္းစဥ္ဟာ မလြယ္ကူလွပါဘူး။ အထူးသျဖင့္ ဝိတ္က်ဖို႔အတြက္ နည္းလမ္းေကာင္း မ်ားစြာရွိေပမဲ့ တကယ္တမ္း တစ္စိုက္မတ္မတ္လုပ္ဖို႔အခါက် အခ်ိန္၊ လံု႔လ၊ ဇြဲ စတဲ့ အရာေတြ လိုအပ္ပါတယ္။

ဘယ္လို နည္းလမ္းနဲ႔ပဲ ဝိတ္ခ်သည္ျဖစ္ေစ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ က်ဆင္းဖို႔၊ သြယ္သြယ္လ်လ် ျဖစ္ေစဖို႔အတြက္ မွားယြင္းမွတ္ယူေနၾကတဲ့ အယူအဆ အမွား (၅) ခုရွိပါတယ္။

၁။ တတ္ႏုိင္သေလာက္ အစားေလွ်ာ့ရမယ္

 

ဒါဟာ လံုးဝမွားယြင္းေနတဲ့ အယူအဆပါ။ အဆီမ်ားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြေလွ်ာ့စားတာ ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သင့္ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ ပံုမွန္လည္ပတ္ဖို႔ သင့္ေတာ္တဲ့ စြမ္းေတြကို အစားအေသာက္က ေပးေနတာပါ။ မနက္စာ မစားတာမ်ိဳး လံုးဝ မလုပ္သင့္ပါဘူး။

၂။ ေျပးစက္ေပၚမွာပဲ အခ်ိန္ကုန္မယ္

ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္တဲ့အခါ ေျပးစက္ေပၚမွာ ေျပးေနျခင္းက အေကာင္းဆံုးေလ့က်င့္ခန္းပဲလို႔ ယူဆထားၾကတာ မွားပါတယ္။ အျခားေလ့က်င့္ခန္းေတြလည္း မွ်တေအာင္ တြဲဖက္လုပ္ေဆာင္ရမွာပါ။

၃။ အရက္၊ ဘီယာနဲ႔ အခ်ိဳေတြေရွာင္ရမယ္

ဒါလည္း မွားယြင္းေနတဲ့ အခ်က္ပါ။ အရက္နဲ႔ ဘီယာကို လံုးလံုးေရွာင္စရာမလိုပါဘူး။ အေသာက္မမ်ားဖို႔သာ လိုတာပါ။ (ဥပမာ တစ္ပတ္ တစ္ရက္)

၄။ ကာဗြန္ဟိုက္ဒ႐ြိဳက္ေတြ လံုးဝေရွာင္

 

သၾကား၊ ေပါင္မုန္႔၊ ေခ်ာကလက္ စတဲ့ ကာဗြန္ဟိုက္ဒ႐ြိဳက္မ်ားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို ေရွာင္ရမယ္ဆိုတာလည္းမွားပါတယ္။ သင့္ေတာ္သလို စားလို႔ရပါတယ္။

၅။ အစားမစားပဲ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ရမယ္

ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ခါနီးမွာ အခ်ိန္ကပ္ၿပီး စားထားမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အဆင္မေျပႏုိင္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ အခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့အခါ အစာအိမ္ထဲမွာ ဘာမွမရွိရင္ ပိုၿပီး ကယ္လိုရီေတြက်ဆင္းေစတယ္လို႔ အယူအဆ ရွိပါတယ္။ ေသခ်ာတာကေတာ့ အစာမရွိဘဲ သင္က အင္အားခ်ိနဲ႔ေနတဲ့တဲ့အခါ Gym မွာ ေလ့က်င့္ခန္းကို ေကာင္းေကာင္း လုပ္ႏုိင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။

Source : Life

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား