Health: သင့္မွာစိတ္ေသာက မ်ားေနၿပီဆုိတဲ့ လကၡဏာ (၉) ခု

လူအေတာ္မ်ားမ်ားက ကိုယ့္မွာ႐ွိေနတဲ့ ပူပင္ေသာကမႈလကၡဏာေတြကို လစ္လ်ဴ႐ႈထားတတ္ၾကပါတယ္။

play

 

၁။ ၾကြက္သားနာက်င္မႈ

စိတ္ပူပင္ေသာကေရာက္ေနတာ မ်ားလာတဲ့အခါ ၾကြက္သားေတြေတာင့္တင္းၿပီး နာက်င္မႈ၊ ခႏၶာကိုယ္မွာ နာက်င္ကိုက္ခဲတာေတြ ခံစားရတတ္ပါတယ္။

၂။ ေခါင္းကိုက္ျခင္း

အေတြးထဲမွာ စိုးရိမ္ပူပန္မႈေတြ မ်ားေနတဲ့အခါ ေခါင္းေတြကိုက္လာပါတယ္။ ဦးေခါင္းအေ႐ွ႕ဘက္၊ ေဘးဘက္ေတြနဲ႔ အေနာက္ဘက္ေတြမွာပါ ကိုက္ခဲမႈကို ခံစားရတာပါ။ ဒီလိုအခ်ိန္မွာ ကဖင္းဓာတ္ပါတာ ေသာက္မိရင္ ပိုဆိုးသြားႏိုင္ပါတယ္။

play

 

၃။ ေမာပန္းႏြမ္းနယ္ျခင္း

စိတ္ပင္ပန္းမႈကို ခံစားလာရတာနဲ႔အမွ် ခႏၶာကိုယ္က အၿမဲဲတမ္းလိုလို ေမာပန္းႏြမ္းနယ္လာပါတယ္။

၄။ အစာေျခစနစ္ပံုမွန္မဟုတ္

ဗိုက္ေအာင့္တာ၊ အစာမေၾကတာ၊ ေလပြတာနဲ႔ မအီမသာျဖစ္တာမ်ိဳးေတြ ၾကံဳရေလ့႐ွိပါတယ္။

play

 

၅။ သၾကားဓာတ္

တစ္စံုတစ္ေယာက္ဟာ စိတ္ဖိစီးမႈေတြနဲ႔ ၾကံဳလာရခ်ိန္မွာ သၾကားဓာတ္ (အခ်ိဳ)ကို အလိုလိုေတာင့္တလာပါတယ္။

၇။ အိပ္စက္မႈပံုမွန္မဟုတ္

အိပ္မေပ်ာ္တာေတြ ညညတစ္ေရးႏိုးတာေတြဟာ စိတ္ပူပန္ေသာကမ်ားေတြရဲ႕ အဓိကလကၡဏာတစ္ခုပါပဲ။ ဒီလိုအခ်ိန္ေတြမွာ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္ၿပီး အိပ္စက္မႈကိုပံ့ပိုးေပးမယ့္ အစားအစာေတြကို စားရမွာျဖစ္သလို အသက္႐ႈေလ့က်င့္ခန္းေတြ လုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။

play

 

၈။ စိတ္အေျပာင္းအလဲျမန္တာ

ခႏၶာကိုယ္တြင္းက ေဟာ္မုန္းဓာတ္ေတြ မွ်ေျခမမွန္ေတာ့တာေၾကာင့္ စိတ္ခံစားမႈကလည္း မၾကာခဏဆိုသလို အေျပာင္းအလဲဲျမန္ေနပါတယ္။

၉။ အာ႐ံုစူးစိုက္မႈအားနည္း

အလုပ္လုပ္ရာမွာ အာ႐ံုစိုက္လို႔မရေတာ့ပါဘူး။ ဘာကိုပဲလုပ္လုပ္ အာ႐ံုစူးစိုက္မႈ မရဘဲ စိတ္ေတြ ေထြျပားလာတာက သင့္မွာေသာကမ်ားေနၿပီဆုိတဲ့ လကၡဏာတစ္ရပ္ပါပဲ။

Source : Indy100

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား