Health: အိပ္ေရးပ်က္လို႔ဆိုၿပီး အိပ္ရာေစာေစာ မဝင္သင့္တဲ့အေၾကာင္းရင္း

အိပ္ေရးဝဝအိပ္ဖို႔ဆုိတာ လူတိုင္း လိုအပ္တဲ့အရာပါ။

play

 

အိပ္ေရးဝဝအိပ္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ လိုက္နာရမယ့္ အရာေတြကေတာ့ အမ်ားႀကီးပါ။ မအိပ္ခင္ ဖုန္းမသံုးပါနဲ႔၊ မီးပိတ္ပါ၊ အိပ္ရာထဲမွာ အေတြးေတြ မမ်ားပါနဲ႔၊ ထိပ္လန္႔ဖြယ္ ႐ုပ္ရွင္ေတြ မၾကည့္ပါနဲ႔ စသျဖင့္ မဆံုးႏုိင္ေအာင္ မ်ားျပားလွပါတယ္။

အခု သင့္ရဲ႕အိပ္ခ်ိန္မွန္ေစဖို႔အတြက္ ေနာက္ထပ္လိုက္နာရမယ့္ စည္းမ်ဥ္းတစ္ခု ထပ္ထုိးလာပါၿပီ။ အဲဒါကေတာ့ အရင္ေန႔က ေကာင္းေကာင္းမအိပ္ခဲ့ရလို႔ ဆုိၿပီး ဒီေန႔ အိပ္ရာေစာေစာ မဝင္ပါနဲ႔တဲ့။

သုေတသနတစ္ခုအရ အိပ္ေရးပ်က္ခဲ့တာအတြက္ ေနာက္တစ္ေန႔မွာ အစားထုိးၿပီး အိပ္ခ်ိန္အမ်ားႀကီး ထပ္ေပးျခင္းဟာ ေကာင္းမြန္တဲ့ အိပ္စက္မႈမျဖစ္ေစဘဲ အိပ္မေပ်ာ္တဲ့ ေရာဂါကိုသာ ရလာေစတယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။

play

 

ယင္းသုေတသနက ေကာင္းေကာင္းအိပ္စက္ႏုိင္သူ အေယာက္ ၅၀၀ ကို ၁၂ လတိတိ ေလ့လာခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

အိပ္ခ်ိန္တုိးလိုက္ျခင္းအားျဖင့္ ခဏေတာ့ ေနလို႔ထုိင္လို႔ေကာင္းသလို ခံစားရေပမဲ့ သင့္ခႏၶာကိုယ္က အိပ္စက္မႈစနစ္ကို ႐ႈပ္ေထြးေစတယ္လို႔ သုေတသီေတြက ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။

Source & Photos : Huffington

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား