Health: ဓာတ္မတည့္မႈျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ စားသင့္တဲ့အရာ (၄) မ်ိဳး

အလာဂ်ီျဖစ္ခ်ိန္မွာ အစားအေသာက္ ဆင္ျခင္ဖုိ႔ အေရးႀကီးပါတယ္။ အပူအစပ္ေတြ၊ ငန္လြန္းတာေတြကို လံုးဝမစားပါနဲ႔။

play

 

ဓာတ္မတည့္မႈ (အလာဂ်ီ)ဟာ လူတိုင္းမွာ မတူညီတဲ့ ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ႐ွိေနၾကပါတယ္။ ဓာတ္မတည့္မႈခံစားေနရၿပီဆိုရင္ အေရျပားယားယံတာမ်ိဳး ခံစားရတဲ့အျပင္ မ်က္စိနာတာ၊ ဖ်ားတာ၊ အသက္ရႈၾကပ္တာမ်ိဳးေတြ ခံစားရတတ္ပါတယ္။ ဓာတ္မတည့္မႈျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ စားေသာက္မႈကလည္း အေရးႀကီးပါတယ္။ ျမန္ျမန္သက္သာခ်င္ရင္ေတာ့ ဒါေတြစားေပးပါ။

play

 

၁။ ဒိန္ခ်ဥ္

ေကာင္းမြန္တဲ့ ပ႐ိုဘိုင္အိုတစ္ေတြကို စနစ္တက်ေမြးျမဴထားတဲ့ အစားအစာေတြ (ဥပမာ ဒိန္ခ်ဥ္)က ဓာတ္မတည့္မႈကို ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။

play

 

၂။ လက္ဖက္စိမ္း

လက္ဖက္စိမ္းေရေႏြးၾကမ္းေလး ေသာက္ေပးပါ။ အသက္ရႈလို႔လည္းေကာင္းၿပီး ယားယံတာေတြ သက္သာပါလိမ့္မယ္။

play

 

၃။ ကယ္လိုရီနည္းတာေတြ

ကယ္လိုရီပမာဏ ေျမာက္မ်ားစြာပါတဲ့အစားအစာေတြက ဓာတ္မတည့္မႈကို ပိုဆိုးေစႏိုင္လို႔ ကယ္လိုရီနည္းတာေတြပဲ စားသင့္ပါတယ္။

play

 

၄။ Omega 3

ငါးႀကီးဆီလိုမ်ိဳး Omega 3 ပါဝင္တဲ့ အစားအစာေတြ မွီဝဲပါ။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား