Health: ေရအမ်ားႀကီး မေသာက္ႏုိင္ေပမဲ့ ေရဓာတ္မ်ားမ်ားရေစမဲ့ နည္း (၃) နည္း

, updated

အနားမွာ ေရသန္႔ဘူးထားတာထက္ ထျပီး သြားေသာက္တာဟာ သင့္ကို ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈလည္း ရေစပါတယ္။

play

 

၁ - အသီးအႏွံ

 ေရဓာတ္ပါဝင္မႈျမင့္မားတဲ့ အသီးအႏွံေတြကို ေန႔စဥ္စားေပးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သခြားသီးနဲ႔ ဖရဲသီးလို အသီးအႏွံမ်ိဳးေတြက ေရဓာတ္ပါဝင္မႈျမင့္မားပါတယ္။ ေန႔စဥ္ေသာက္သံုးရမယ့္ ေရဓာတ္ပမာဏရဲ႕ ၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ကို ေထာက္ပံ့ေပးႏုိင္ပါတယ္။

play

 

၂ - အနံ႔

ေရခ်ည္းသက္သက္ တစ္ခြက္ျပီးတစ္ခြက္ မေသာက္ခ်င္ဘူးဆုိရင္ေတာ့ သံပုရာသီးေလးနည္းနည္းညႇစ္ျပီး ေသာက္သင့္ပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေရသန္႔ဘူးေတြမွာ အုန္းသီးနံ႔ေလး ထည့္ထားတတ္ပါတယ္။

၃ - ဟင္းရည္

play

 

ေန႔စဥ္ထမင္းစားပြဲတုိင္းမွာ ခ်ည္ေပါင္ဟင္းလို ဟင္းရည္ေတြ၊ စြပ္ျပဳပ္ေတြလည္း ထည့္သြင္းစားသံုးသင့္ပါတယ္။

၄ - အလုပ္

အလုပ္မွာ အာရုံစိုက္ေနတဲ့အခါ ေရေသာက္ဖို႔ ေမ့သြားတတ္ပါတယ္။ အနားမွာ ေရသန္႔ဘူးထားတာထက္ ထျပီး သြားေသာက္တာဟာ သင့္ကို ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈလည္း ရေစပါတယ္။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား