Health: အသက္ရွည္ဖို႔ ပံုမွန္စားေပးသင့္တဲ့ အစားအစာ (၅) မ်ိဳး

, updated

သာမန္လူေတြထက္ အသက္ရွည္ဖို႔ အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းဟာ ေနထုိင္စားေသာက္မႈပံုစံ ထိန္းထားဖို႔ပါပဲ။

play

 

အသက္ ရွည္ရွည္ေနႏိုင္ဖို႔ အေကာင္းဆံုးနဲ႔ အထိေရာက္ဆံုး နည္းလမ္းကေတာ့ သင့္ရဲ႕ေနထိုင္စားေသာက္မႈ ပံုစံကို ေျပာင္းလဲလုိက္ဖို႔ပါပဲ။ လူ႔သက္တမ္းဟာ ျပင္ပ ပေယာဂတစ္စံုတစ္ရာ မပါခဲ့ရင္ ဘယ္လိုေနထိုင္စားေသာက္လဲဆိုတဲ့ အေပၚမွာ မူတည္ၿပီး အသက္ရွည္ေလ့၊ တုိေလ့ရွိပါတယ္။

လူတုိင္းကို ပံုမွန္ထက္ အသက္ပိုရွည္ေစမယ့္ အစားအစာ (၅) မ်ိဳးကို အခုလို အၾကမ္းဖ်င္းခြဲထားပါတယ္။

၁။ အခြံမာသီးမ်ား

play

 

သစ္ၾကားသီး၊ မက္မြန္သီး စတဲ့ အခြံမာသီးေတြကို ပံုမွန္စားသံုးေလ့ ရွိသူေတြဟာ ငယ္ငယ္႐ြယ္႐ြယ္နဲ႔ ေသဆံုးႏုိင္မႈကို ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ပါတယ္။

၂။ ကစီဓာတ္နည္းေသာ အစားအစာမ်ား

play

 

 ျဖဴေဖြးေနေအာင္ အေရာင္ခၽြတ္မထားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကလည္း (ဥပမာ ေပါင္မုန္ၾကမ္း) ကလည္း ႏွလံုးေရာဂါျဖစ္ပြားမႈကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။ ကစီဓာတ္သိပ္မပါဝင္တဲ့ အစားအေသာက္မ်ိဳးေတြဟာ အသက္ရွည္ေစတဲ့ အဓိကအခ်က္ပါ။

၃။ အစပ္

play

 

အစပ္စားသူေတြဟာ ပံုမွန္ထက္ပိုၿပီး အသက္ရွည္ေလ့ရွိတယ္ဆိုရင္ အံ့ၾသမသြားပါနဲ႔။ တ႐ုတ္အမ်ိဳးသမီး၊ အမ်ိဳးသား ေလးသိန္းခြဲကို ေလ့လာခဲ့မႈအရ ပံုမွန္အစပ္စားသူေတြဟာ အစပ္မစားသူေတြထက္ အသက္ရွည္ၾကေၾကာင္း ေတြ႔ရတယ္။ အလြန္အကၽြံေတာ့ မစားသင့္ပါဘူး။

၄။ ပင္လယ္ေရညႇိ/ ေက်ာက္ပြင့္

play

 

ဂ်ပန္ေတြ အသက္ရွည္ရျခင္းရဲ႕ အဓိက အခ်က္ဟာ ဒီအစားအစာေတြျဖစ္ပါတယ္။ ေရညႇိလို အစားအစာမ်ိဳးေတြဟာ ကင္ဆာျဖစ္ပြားမႈကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

၅။ ငါး

play

 

အျခား အသားေတြထက္စားရင္ ငါးေတြ စားသံုးမႈကလည္း အသက္ပိုရွည္ၿပီး က်န္းမာေရး ေကာင္းေစပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ပင္လယ္ငါးေတြစားတာ ပိုေကာင္းပါတယ္။

Source : Life

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား