Health: သင့္က်န္းမာေရးအတြက္ အုန္းရည္ေသာက္မယ္ဆုိ သိထားသင့္တဲ့ အခ်က္ (၃) ခ်က္

ကာဗြန္ဟိုက္ဒရိတ္နဲ႔ ကယ္လိုရီ ပါဝင္ပါတယ္။

 

၁ - ကယ္လိုရီ

 

အုန္းရည္ဟာ ကယ္လိုရီအလြန္ျမင့္မားတာေၾကာင့္ ဝိတ္ခ်ေနသူေတြ သတိထားသင့္ပါတယ္။ အုန္းရည္အေျမာက္အမ်ားေသာက္ရင္ေတာ့ ခႏၶာကိုုယ္မွာ ကယ္လိုရီျမင့္တက္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

၂ - သၾကားဓာတ္

 

အုန္းရည္မွာ သၾကားနဲ႔သက္ဆုိင္တဲ့ပစၥည္း နည္းေပမဲ့ ကာဗြန္ဟိုက္ဒရိတ္နဲ႔ ကယ္လိုရီ ပါဝင္ပါတယ္။ အျမဲေသာက္တာမ်ိဳး မလုပ္သင့္ပါဘူး။ ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္အဆင့္ကို ျမင့္မားေစပါတယ္။

၃ - ေသြးတိုး

 

အုန္းရည္ဟာ ဆုိဒီယမ္ျမင့္မားပါတယ္။ ေသြးတိုးရွိသူေတြ မေသာက္သင့္ပါဘူး။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား